اکران مردمی پنجمین جشنواره فیلم عمار در سبزوار آغاز شد

آغاز اکـران‌های مردمی پنجمین جشنواره فیلم عمـار در سبزوار
شب گذشته(چهارشنبه) اکـران‌های مردمی پنجمین جشنواره فیلم عمـار در سبزوار آغاز شد.

به گزارش بصیر سبزوار، شب گذشته(چهارشنبه) اکـران‌های مردمی پنجمین جشنواره فیلم عمـار در سبزوار با حضور اقشار مختلف مردم آغاز شد.

دبیر اجرایی اکران های مردمی پنجمین جشنواره فیلم عمـار در استان خراسان رضوی در ایین افتتاحیه این مراسم اظهار داشت: یکی از کلید واژه های این جشنواره نام عمار می باشد.

احسان مینایی راد با بیان اینکه نقش حضرت عمار یاسر در جنگ صفین و در طول تاریخ اسلام در تبیین فضای غبار آلود جامعه مثال زدنی بوده است، افزود: در فتنه سال ۸۸ نیز وقتی صدا و سیما و وزارت ارشاد کشور ما به خوبی نتوانستند به این عمار رهبری لبیک بگویند، برآن شدیم تا فیلم های فاخر تولید کنیم.

وی با اشاره به اینکه در آغاز راه سختی های بسیاری را متحمل شده ایم، اضافه کرد: به لطف خدا امروزه شاهد اکران این آثار در ۲۵ شهرستان و حتی روستاهای مرزی استان هستیم.

این فعال فرهنگی استان خراسان رضوی ادامه داد: حرف حساب جشنوراه عمار این است که به همگان بگوید جمهوری اسلامی ایران سوژه های نابی برای تولید فیلم، سریال،مستند، انیمشن و… دارد.

دبیر اجرایی اکران های مردمی پنجمین جشنواره فیلم عمـار در استان خراسان رضوی تصریح کرد: جشنوراه عمار به دنیا نشان داد که فیلمی که در جمهوری اسلامی و با موضوع برگرفته از دل انقلاب تولید می شود مخاطب دارد.

مینایی راد با اظهار تاسف از اینکه در حوزه دشمن شناسی نتوانسته ایم کاری انجام دهیم، بیان داشت: این جشنواره محلی برای کشف استعداد یابی از همین بچه حزب اللهی است که با امکانات کم،  آثاری درخور توجه تولید می کنند.

مدیرعامل موسسه فرهنگی آرمان همچنین در خصوص  اکران های مردمی پنجمین جشنواره فیلم عمـار در استان خراسان رضوی گفت: مساجد، حسینیه ها، پایگاه های بسیج، منازل شهدا، دانشگاه ها، مدارس، پارک ها و… مکان های اکران فیلم های جشنواره مردمی فیلم عمار هستند.

وی با بیان اینکه مردم با مراجعه به دبیرخانه سبزوار می توانند درخواست اکران فیلم های موجود را بدهند، تصریح کرد: امسال ۵۰ اثر در قالب ۱۱ دی وی دی در این جشنواره به نمایش در خواهد آمد.

منبع: بصیرسبزوار

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

حسن کیقبادی با دو اثر در پنجمین جشنواره فیلم عمار حضور یافت

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما