آگهی انجمن صنفی خبرنگاران سبزوار برای اعلام نامزدهای عضویت در هیئت مدیره

انجمن صنفی خبرنگاران سبزوار آگهی اعلام داوطلبین نامزدهای عضویت در هیئت مدیره و بازرسان انجمن صنفی خبرنگاران و فعالان رسانه ای غرب خراسان رضوی را منتشر کرد.

محسن جعفری،دبیر انجمن صنفی خبرنگاران سبزوار در گفتگویی از تجدید انتخابات هیئت مدیره و بازرسان این انجمن همزمان با مجمع عمومی عادی سالیانه و با نزدیک شدن به پایان دوره مسئولیت هیئت مدیره قبلی خبر داد.

وی تعداد اعضای هیئت مدیره جدید را در صورت تصویب اصلاحات اساسنامه در مجمع عمومی فوق العاده انجمن ،متشکل از پنج نفر اعلام کرد.

دبیر انجمن خبرنگاران همچنین گفت : دعوت نامه مجمع عمومی فوق العاده و عادی انجمن به همراه لیست اعضا، دستور جلسات مجمع، ریز برنامه های جلسه ، لیست اعضا و اعلامیه داوطلبین نامزدی هیئت مدیره برای همه ۵۰ نفر عضو انجمن و ریاست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی ارسال شده است.

در متن اطلاعیه داوطلبین نامزدی هیئت مدیره انجمن خبرنگاران آمده است

باسمه تعالی

آگهی اعلام داوطلبین نامزدهای عضویت در هیئت مدیره و بازرسان انجمن صنفی خبرنگاران و فعالان رسانه ای غرب خراسان رضوی

بموجب ماده ۱۳۱ قانون کار جمهوری اسلامی ایران و به منظور تشکیل هیئت مدیره و بازرسان انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان سبزوار از کلیه افراد واجد شرایط که مایل به عضویت در هیئت مدیره و بازرسان انجمن صنفی می باشند؛دعوت می شود تقاضای کتبی خود را همراه با مدارک ذیل حداکثر ظرف ۱۵ روز،از روز شنبه ۱۳/۱۰/۹۳ تا پایان وقت اداری روز شنبه ۲۷/۱۰/۹۳ در محل دفتر انجمن صنفی واقع در خیابان قاضی زاده، ساختمان جهاد کشاورزی به آقایان رضا نامنی(رئیس هیئت مدیره) و سید محسن جعفری(دبیر انجمن صنفی) تحویل و رسید دریافت نمایند.

تذکر: به تقاضاهایی که خارج از مهلت مقرر فوق تحویل شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

انتخابات هیئت مدیره هم زمان با مجمع عمومی سالیانه در روز جمعه ۳بهمن۱۳۹۳ برگزار می شود.

مدارک مورد نیاز

۱- در خواست کتبی

۲- تکمیل فرم مشخصات کامل

۳- عکس ۳*۴ یک قطعه

۴- فتوکپی شناسنامه یک برگ

۵- فتوکپی کارت ملی

۶- گواهی عدم سوء پیشینه

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

اعتصاب خبرنگاران سبزوار به پایان رسید

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما