30 واحد صنعتی در شهرک صنعتی خیام نیشابور تعطیل شده است

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نیشابور گفت: طبق آمار رسمی ارائه شده از سوی شرکت صنعتی خیام نیشابور، 30 واحد صنعتی در این شهرک تعطیل شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حسین سراج ظهر امروز در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی خیام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خط مقدم مبارزه با تحریم‌های استکبار، تولیدکنندگان هستند که در شرایط سخت تحریم با چنگ و دندان کار صنعت را ادامه می‌دهند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نیشابور ادامه داد: صنعتگران و تولیدکنندگان با اشتغالزایی باری از دوش دولت و مسئولان شهرستان برداشته‌اند و وظیفه همه ما باید به دنبال گره‌گشایی برای رفع مشکلات صنعت باشیم نه اینکه خدای نخواسته مانع و ترمزی برای پیشرفت کارشان باشیم.

سراج با بیان اینکه در چند سال اخیر با توجه به تحریم‌های داخلی و خارجی کارهای مناسبی در حوزه صنعت صورت گرفته است، گفت: تا جایی که در توان ما باشد از تولید حمایت می‌کنیم اما بسیاری از مشکلات به صورت کشوری است.

وی اظهار داشت: وجود شهرک صنعتی خیام با 300 هکتار زمین صنعتی، ناحیه صنعتی کمال و شهرک صنعتی عطار با هزار و 500 هکتار زمین که اخیرا بهره‌برداری از آن با استقرار یک طرح با مشارکت و سرمایه‌گذاری خارجی آغاز شده است یکی از ظرفیت‌های خوب بخش صنعت شهرستان به شمار می‌رود و باید از آن حمایت شود.

منبع: خبرگزاری فارس

گفتنی است شهرک صنعتی خیام، در شهر خرو در بخش زبرخان شهرستان نیشابور واقع شده است.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

نیشابور از سبزوار عقب مانده است / کسی در ارتقاء سبزوار به مرکز استان شک نمی کند

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما