بررسی ویژه رتبه بندی سایت های سبزوار در الکسا

سبزوارنگار پدیده رسانه ای غرب خراسان رضوی در هفته سوم دی 93

مجله سبزوارنگار به عنوان یکی از رسانه های تازه تأسیس محلی سبزوار، در سومین هفته از دی 93 به پدیده رسانه ای غرب خراسان رضوی تبدیل شده است.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، این مجله که به مدیریت مجید دواچی فرهنگ فعال سبزوار در عرصه های خبری و رسانه ای اداره می شود، در این هفته ناگهان توانست با افزایش چندین برابری بازدیدهایش طی چند روز، ناگهان جایگاه خود را در رتبه بندی وبسایت الکسا (http://www.alexa.com/) از سایت های محلی سبزوار به شکل چشمگیری ارتقاء داد و به سرعت در میان سایت های داخلی ایران با کسب رتبه 8581 در سه شنبه 16 دی به جایگاه سومین سایت پربازدید دیار سربداران رسید.

جایگاه سبزوارنگار البته در رتبه بندی جهانی سایت های سبزوار نیز نسبت به چند روز گذشته چند پله ارتقاء یافته اما، هنوز نتوانسته به جایگاهی بهتر از ردیف هشتم جدول ارتقاء یابد.

بقیه سایت های خبری سبزوارنیز در چند روز اخیر البته عمدتا ارتقاء عملکرد داشته اند اما رتبه بندی آن ها چندان دستخوش تغییر نشده است.

به طور مثال مجله اینترنتی اسرارنامه در این چند روز موفق شد با کسب رقم 6872 در میان سایت های داخلی ایران، علی رغم چند صد رقم بهبود ، همچنان در رتبه دوم جدول باقی بماند و در بین کلیه سایت های جهان نیز با کسب رقم 358745 علی رغم چندهزار بهبود رقم بهبود، بازهم در رتبه سوم جدول باقی بماند.

اینک به مناسبت بروز این رویداد کم نظیر و جریان ساز رسانه ای در غرب خراسان رضوی،  اسرارنامه امروز به صورت ویژه ای به بررسی پیش از موعد  رتبه بندی وبسایت های خبری سبزوار براساس الکسا پرداخته است  که معمولااین کار در روزهای پنجشنبه هر هفته انجام می شد.

شما گرامیان هم اکنون می توانید برای مشاهده وضعیت آمار سایت های سبزوار در پنجشنبه 11 دی 93 روی اینجا کلیک کنید.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

تغییرات چشمگیر در رتبه بندی سایت های خبری وتحلیلی سبزوار طبق آمار الکسا

نظرت را بنویس
comments

نمکی

چرا سایت سبزوارنگار بسته شده
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما