نگاهی به آمار بازدیدهای وبسایت پرمخاطب سبزوارنگار در غرب خراسان رضوی

در پی انتشار نامه معلمان سبزواری به رئیس جمهور و استقبال گسترده فرهنگیان سراسر کشور از این نامه درمجله خبری سبزوارنگار، این وبسایت تازه تأسیس دیار سربداران، در بعضی روزهای گذشته موفق شد  رکورد بی نظیر را در جذب بازدیدهای چند هزارنفری از سرتاسر کشور را در تاریخ فعالیت های سایبری غرب خراسان به ثبت برساند.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، پایگاه خبری سبزوارنگار از حدود سه ماه قبل به مدیریت مجید دواچی یکی از فرهنگیان فرهیخته و فعال در عرصه رسانه ای دیار سربداران راه اندازی شده است و اینک در همین مدت کوتاه به واسطه انتشار این نامه جریان ساز، به آمار بالایی دربازدیدهای روزانه رسیده است.

هرچند ممکن است این آمار بالای بازدیدها، در روزهای آینده و پس از فروکش کردن، موضوع جمع آوری امضای الکترونیک از معلمان سراسر کشور، به طور چشمگری کاهش پیدا کند، اما به هرحال تا مدت ها، به عنوان یک پدیده بی نظیر رسانه ای در غرب خراسان رضوی محسوب خواهد شد.

اما به پیرو همین رویداد قابل تأمل، اسرارنامه برای کسب آگاهی بیشتر از میزان بازدیدهای سبزوارنگار در روزهای اخیر، به گفتگویی با محسن تدینی ثانی یکی از دست اندرکاران این مجله خبری در غرب خراسان پرداخته است.

تدینی ثانی در این گفتگو، اعلام کرد، سبزوارنگار در روز شنبه 13 دی 93 برابر با 3 ژانویه 2015 بیشترین رقم بازدیدکنندگان را تجربه کرده است.

وی سپس به تکمیل اظهارات خود پرداخت و گفت: در روز شنبه گذشته نزدیک به 30هزارنفر بازدیدکننده از سرتاسر کشور به سایت سبزوارنگار مراجعه کرده اند که این تعداد بازدیدکننده، حدود 43 هزاربازدید را در این سایت انجام داده اند.

تدینی ثانی ادامه داد: هرچند شنبه به لحاظ تعداد بازدیدکنندگان روز پربیننده تری برای سبزوارنگار بوده است، اما بیشترین تعداد بازدیدهای انجام شده از صفحات این وبسایت روز یکشنبه اتفاق افتاده است که حدود 25هزارنفر بازدید کننده ، بیش از 50 هزار بازدید در این سایت انجام داده اند.

وی همچنین اظهار داشت: از روزهای شنبه و یکشنبه به بعد میزان ورود بازدیدکنندگان و بازدیدهای به عمل آمده در سبزوارنگار کمی کاهش یافته است، اما همچنان رقم های بالای چندهزارنفری توسط نرم افزار آماری این وبسایت به ثبت می رسد و نتایج رتبه بندی الکسا نیز حکایت از جایگاه بسیار خوب سبزوارنگار در میان رسانه های محلی غرب خراسان در حال حاضر دارد.

این فعال رسانه ای در سبزوار همچنین گفت: علاوه بر اینکه تا کنون بیش از 14هزار امضا از معلمان سراسر ایران به رئیس جمهور در مجله سبزوارنگار جمع آوری شده است، نامه مذکور بیش از 2500 نظر نیز از جانب مخاطبان دریافت داشته است که برخی از این نظرات هنوز در صف تأییدند و یا به خاطر بعضی جنبه های قانونی قرار نیست به نمایش عمومی درآیند.

تدینی ثانی در ادامه ابراز امیدواری کرد: سبزوارنگار بتواند با حفظ و ارتقاء بیش از پیش کیفیت مطالب خود، مخاطبان این روزهایش را تا حد امکان، نگاه دارد .

وی البته در پایان تأکید کرد: بالا یا پایین رفتن آمارهای کمی چندان هدف مهمی برای تحریریه سبزوارنگار نیست و دست اندرکاران این مجله بیشتر به دنبال تأثیرگذاری مثبت اجتماعی فعالیت هایشان هستند و به خصوص در همین فقره اخیر، اگر سبزوارنگار بتواند در رسانیدن صدای اعتراض معلمان کشور به گوش مسئولان موفق عمل کند، صرف نظر از آمارهای کمی، پیروزی مطلوب را به دست آورده است.

اسرارنامه  در ادامه تصاویری که از آمار بازدیدها و نظرات سبزوارنگار از بخش پنل مدیریت این رسانه محلی روزهای اخیر، تهیه شده و توسط تدینی ثانی در اختیار خبرنگار اسرارنامه  قرار گرفته است را جهت آگاهی بیشتر مخاطبان گرامی، منتشر می کند:

 تصاویر زیر بخش آماری پنل مدیریت سبزوارنگار در روز دوشنبه 15 دی 93 تهیه شده است:

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

انعکاس نامه اعتراضی معلمان سبزواری به رئیس جمهور در سایت های سراسر ایران

نظرت را بنویس
comments

امیر

مردیم ازاین همه بی عدالتی

هیبت

موافق رسیدگی به وضع معیشتی واجتماعی معلمان هستم
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما