اداره استاندارد شهرستان سبزوار تا دو هفته دیگر مستقر می شود

فرماندار سبزوار خبر داد
استقرار اداره استاندار در سبزوار

فرماندار سبزوار از استقرار اداره استاندارد در این شهرستان خبر داد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و موافقت مدیرکل استاندارد استان این اداره در دو هفته آینده در شهرستان مستقر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، احمد برادران صبح امروز در همایش تخصصی پرسش و پاسخ بخش صنعت با بیان اینکه خارج کردن کشور از رکود اقتصادی با توجه به بخش تولید و کارآفرینی امکان‌پذیر است، اظهار داشت: باید به کارآفرینان و افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در شهرستان دارند، کمک کرد و سعی در تسهیل‌سازی مسائل کاری آنان داشت.

وی با بیان اینکه مدیران و مسئولان اجرایی در شهرستان باید همواره در حوزه کمک به صنعتگران، کارآفرینان و تولیدکنندگان به سمت حل و رفع مشکلات آنان بروند، گفت: مسئولان اجرایی به عنوان نمایندگان ما در حوزه جذب سرمایه‌گذاران و تسهیل‌سازی روند سرمایه‌گذاری باید تمام تلاش خود را به کار گیرند.

فرماندار سبزوار با بیان اینکه واحدهای تولیدکننده و کارآفرین رقیب دولت نیستند، گفت: تولیدکنندگان، کارآفرینان و صنعتگران در حقیقت جهادگران و مدیران جبهه اقتصادی هستند که همواره در کنار دولت قرار دارند.

براداران با اشاره به آرامش امروز بازار و بخش اقتصاد کشور گفت: دولت خدمات خوبی در این زمینه برای جلوگیری از رشد تورم، بی‌ثباتی و رونق اقتصاد داشته است و باید توجه داشت که مسئله اشتغال و کارآفرینی نخستین اولویت دولت در اقتصاد کشور است و همه مدیران اجرایی باید در این زمینه کمک کنند.

وی با بیان اینکه با احداث یک واحد صنعتی بیش از 300 شغل به صورت مستقیم ایجاد می‌شود، ادامه داد: ما وظیفه داریم که دست تولیدکنندگان و کارآفرینان را ببوسیم و برای ارتقای جایگاه صنعت در شهرستان نیز تلاش کنیم.

برادران با اشاره به سفر ستاد تسهلات دولت در بخش صنعت به شهرستان سبزوار نیز افزود: این ستاد در دو هفته آینده به شهرستان برای رفع مشکلات مالی صنعتگران سفر می‌کنند.

فرماندار سبزوار با بیان اینکه استقرار اداره استاندارد در شهرستان از نیازها و مطالبات بخش‌های مختلف به ویژه صنعت است، اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و موافقت مدیرکل استاندارد استان، این اداره در دو هفته آینده در شهرستان مستقر می‌شود.

برادران با اشاره به مشکلات خاص شهرک صنعتی شماره 2 این شهرستان در حوزه گاز گفت: گازرسانی به شهرک صنعتی شماره 2 سبزوار از وظایف شرکت گاز استان است و این اداره باید خط انتقال را تا ورودی این شهرک اجرا کند.

وی افزود: کار گازرسانی و اجرای خط لوله داخل مجموعه نیز از وظایف شرکت شهرک‌های صنعتی است که در شهرک شماره 2 سبزوار این طرح اجرا شده و اداره گاز استان باید خط بیرونی و انتقال به شهرک را اجرا کند تا مشکلات صنعتگران در این بخش نیز حل شود.

منبع: خبرگزاری فارس

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

سرمایه گذاری 490 میلیون تومانی در صنعت خراسان رضوی در 9 ماهه نخست سال 93

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما