سبزوارنگار صدر نشین پربازدیدترین وبسایت های محلی غرب خراسان رضوی

مجله خبری تحلیلی سبزوارنگار، در ادامه روند سریع رشد آمار بازدیدهای خود، سرانجام از روز گذشته موفق شد، در جایگاه اولین وبسایت پربازدید از نظر سایت معتبر الکسا (alexa.com) قرار گیرد.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، در طول دو سال گذشته جایگاه اول پربازدیدترین سایت های محلی سبزوار معمولا در تصرف پایگاه خبری تحلیلی سلام سربدار بوده است، اما سرانجام مجله سبزوارنگار موفق شد در تاریخ جمعه 19 دی 93 این جایگاه را از آن خود کند تا بدین ترتیب وبسایت های قدیمی تر سلام سربدار و اسرارنامه در رده های دوم و سوم جدول رتبه بندی های الکسا در سایت های محلی سبزوار قرار گیرند.

رشد سریع آمار بازدید و ارتقاء جایگاه مجله تازه تأسیس سبزوارنگار در رتبه بندی های الکسا، که در مدت کمتر از سه ماه اتفاق افتاده است، پدیده نادری در رسانه های محلی غرب خراسان رضوی است که در نتیجه انتشار نامه اعتراضی یک معلم سبزواری به رئیس جمهور و استقبال معلمان سراسر کشور از این نامه ، تحقق یافته است.

هرچند سبزوارنگار روزجمعه با کسب رتبه 4276 و امروز شنبه با کسب رتبه 3710 در میان سایت های داخلی ایران، در جایگاه پربازدیدترین سایت محلی سبزوار قرار گرفته است، اما پیش بینی می شود، رقم رتبه این مجله در روزهای آینده نیز بهبود بیابد و حتی به مرز 1000 نیز برسد.

با این حال سبزوارنگار که به مدیریت مجید دواچی و با همکاری محسن تدینی ثانی از جوانان علاقه مند به فعالیت های فرهنگی در دیار سربداران، به روزرسانی می شود، هنوز به لحاظ رتبه بندی در جهان، در میان سایت های محلی سبزوار پس از سایت های سلام سربدار، سبزوارنیوز و اسرارنامه، رتبه چهارم را در اختیار دارد.

تحریریه مجله سبزوارنگار، روز گذشته مطلبی را با ارائه مستنداتی از جایگاه سایت های محلی سبزوار در alexa منتشر کرده است که در ادامه مشاهده خواهید کرد:

وضعیت رتبه سایت های سبزوار طبق الکسا در جمعه 19 دی 93:

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

رتبه بندی وبسایت های خبری سبزوار در هفته سوم دی 93

نظرت را بنویس
comments

ali

چرا درباره حادثه پاشیدن اسپری توسط دختر محافظ استاندار سیستان و بلوچستان به صورت معلم پرورشی خود خانم خسروی در دبیرستان دخترانه دانشگاه سیستان و بلوچستان مطلب و خبر نمینویسید. با تشکر. میر.یکی از معلمان زابل.09153425746

از مکافات عمل غافل مشو گندم از گندم براید جو ز جو
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما