جلسه شورای اداری شهرستان جغتای با حضور استاندار خراسان رضوی

سبزوار – ایرنا – استاندار خراسان رضوی گفت: نقش دانشگاه ها در تولید ثروت و ایجاد اشتغال بسیار مهم و تاثیرگذار است.

به گزارش ایرنا ، ' علی رضا رشیدیان' روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان جغتای افزود: جوانان فارغ التحصیل سرمایه ای هستند که عامل تولید ثروت ، اشتغالزایی و پیشرفت جامعه می باشند.

وی اظهار داشت: جوانان ایران اسلامی با استعدادی که دارند می توانند در جهت رشد ، توسعه و پیشرفت جامعه حرکت کنند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به پایین تر بودن نرخ بیکاری و تورم این استان نسبت به کشور گفت: این بیانگر روحیه تعاون ، همدلی ، هماهنگی و همکاری همه دستگاه های اجرایی ، بخش خصوصی و مردم است.

' رشیدیان' افزود : دولت و مسوولان در راستای اجرای سیاست های مقام معظم رهبری در پی حل و گره گشایی مشکلات مردم و رواج و گسترش اخلاق اسلامی و انسانی در جامعه هستند.

وی ادامه داد : با توکل به خداوند متعال ، همکاری ، اراده مردمی و اتکا به مردم زمینه پیشرفت و توسعه حاصل می شود.

وی با اشاره به توطئه ها ، تحریم ها و جنگ نرم دشمنان علیه ایران اسلامی گفت : تحریم ها همواره پس از پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشته است.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه دشمنان چشم دیدن استقلال ، آزادی و پیشرفت ملت ایران را ندارند ، افزود: به فضل پروردگار، ملت ایران ثابت کرده که هیچگاه دست از ارزشها و اعتقادات اسلامی خود برنمی دارد و همیشه پیروز است .

وی همچنین به جنگ نرم برخی کشورهای عربی علیه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت : دولت با همراهی و تعامل مردم از این گذرگاه های سخت عبور می کند.

وی ادامه داد : باید با سیاست های حمایتی در حوزه های صنعتی ، کشاورزی ، دامداری، فعال کردن ظرفیت های مغفول و اتکا به نیروهای مولد داخلی در راستای توسعه و پیشرفت کشور تلاش کنیم.

استاندار خراسان رضوی در ادامه به تحقق پیام نوروزی رهبر فرزانه انقلاب ' اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی' تاکید کرد و گفت: تلاش می شود تا دستور رهبری در خصوص مدیریت جهادی در همه صحنه ها محقق شود.

'رشیدیان ' به مذاکرات هسته ای با گروه 5+1 اشاره کرد و افزود: دولت تدبیر و امید بر مبنای رهنمودهای مقام معظم رهبری و احقاق حقوق ملت ایران تلاش می کند .

وی با اشاره به سنگ اندازی و اختلاف افکنی دشمنان در مسئله هسته ای افزود: در این مذاکرات به دنیا و افکار عمومی ثابت شد، غرب نمی خواهد این توافق به سرانجام برسد.

جغتای در غربی ترین نقطه استان خراسان رضوی و در فاصله 310 کیلومتری از مشهد قرار گرفته است.

منبع: ایرنا

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

بخشدار جدید ششتمد معرفی شد

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما