ام البنین دباغی مقدم مشاور فرماندار سبزوار در امور بانوان شد

مشاور فرماندار و دبیر کمیسیون بانوان شهرستان سبزوار منصوب شد
 
احمد برادران معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار، در حکمی سرکار خانم ام البنین دباغی مقدم را به عنوان  مشاور فرماندار و دبیر کمیسیون بانوان شهرستان سبزوار منصوب نمود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سبزوار، خانم دباغی مقدم دارای مدرک کارشناسی ارشد با سابقه بیش از بیست سال مدیریت آموزشگاههای شهرستان را داراست که از آن جمله می توان به مدیریت دبیرستان دخترانه ایثارگران سبزوار اشاره کرد، وی هم اکنون مدیریت هنرستان دخترانه شهید تندگویان را برعهده دارد.

منبع: فرمانداری سبزوار

گفتنی است، كميسيون امور بانوان نهادى رسمى وابسته به وزارت كشور است كه به رياست معاون سياسى - امنيتى استاندار در تمام استان‏ هاى كشور تشكيل شده، برنامه‏ ريزى و سازماندهى مسائل مربوط به زنان را به عهده دارد.

اعضاى اين كميسيون كه نمايندگان دستگاههاى اجرايى هستند ديدگاه هاى كارشناسى خود پيرامون مسايل مختلف بانوان در زمينه ‏هاى اجتماعى، سياسى، آموزشى، اشتغال و ... را جهت تصميم‏ گيرى نهايى به شوراى اجتماعى استان ها ارائه مى‏ نمايند.

دفتر امور بانوان در وزارت كشور نيز هدايت و نظارت بر فعاليت اين كميسيون‏ ها را عهده ‏دار می باشد.

لازم به ذکر است ام البنین دباغی مقدم، از خانواده معزز شهدا است که برادرش محمود دباغی مقدم را در سال های 8 سال دفاع مقدس از دست داده و برادر دیگرش جواددباغی مقدم از روزنامه نگاران و خبرنگاران سرشناس سبزوار است.

تا پیش از ام البنین دباغی مقدم، راضیه حدادنیا این سمت را در فرمانداری سبزوار برعهده داشت.

نام دباغی مقدم و حدادنیا در فهرست زنان موفق سبزوار که در مجله اینترنتی اسرارنامه، در حال گردآوری است، درج شده است:

فهرست زنان موفق سبزوار بزرگ (کلیک کنید)

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

سمیه سادات شجیعی شهرداری منطقه 3 را به جعفر درخشانفر واگذار کرد

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما