جابه جایی بیش از 18 هزار مسافر از فرودگاه سبزوار

در 9 ماه امسال صورت گرفت
جابه‌جایی بیش از 18 هزار مسافر از فرودگاه سبزوار

رئیس فرودگاه سبزوار از جابه‌جایی 18 هزار و 732 مسافر از فرودگاه این شهرستان خبر داد.

علی همتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار با اشاره به اینکه در 9 ماه امسال 18 هزار و 732 مسافر از طریق فرودگاه سبزوار جابه‌جا شده‌اند، اظهار داشت: در این مدت بیش از 248 پرواز و تردد هوایی از فرودگاه سبزوار صورت گرفته است.

رئیس فرودگاه سبزوار افزود: بیش از 126 تُن بار مسافر و متفرقه نیز در این مدت از طریق پروازهای فرودگاه سبزوار جابه‌جا شده است.

همتی با اشاره به اینکه میزان جابه‌جایی مسافر از طریق فرودگاه سبزوار در مقایسه با سال گذشته رشد محسوسی نداشته است، افزود: به صورت میانگین میزان جابه‌جایی مسافر در آبان ماه امسال رشد 2 درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه فرودگاه شهرستان در هفته دارای چهار پرواز رفت و برگشت است، گفت: با توجه به نیاز سنجی صورت گرفته و پیگیری‌های انجام شده امیدواریم با مساعدت شرکت‌های هواپیمایی تعداد پروازها افزایش یابد.

رئیس فرودگاه سبزوار با تاکید بر اینکه فرودگاه یکی از شاخصه‌های توسعه در هر منطقه‌ای است، یادآور شد: وجود فرودگاه در شهرستان سبزوار و به نوعی در غرب استان خراسان رضوی می‌تواند در توسعه و رشد استان تاثیر زیادی داشته باشد.

همتی با بیان اینکه پروازهای فرودگاه سبزوار به صورت داخلی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: از سال 91 به دلیل استقبال نکردن همشهریان سبزواری و دیگر شهرهای غرب استان از پروازهای عتبات عالیات این پروازها دیگر از این فرودگاه صورت نمی‌گیرد.

منبع: خبرگزاری فارس

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

جابه جایی بیش از 1635 نفر مسافر از طریق فرودگاه سبزوار در آبان 93

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما