به نمایندگی از شش و نیم میلیون نفر از مردم استان

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی: نامه محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام را قرائت کرد

بیداری اسلامی استکبار را به ذلت کشانده است

 مشهد - ایرنا - رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: بیداری اسلامی استکبار را به خفت و ذلت کشانده است.

 'محمدرضا محسنی ثانی' عصر پنجشنبه در تجمع مردم مشهد در اعتراض به اقدام موهن نشریه فرانسوی و هتک حرمت ساحت پیامبر اکرم (ص) در مقابل دفتر نمایندگی کمیساریای پناهندگان سازمان ملل در مشهد، افزود: ملت ایران با خشم انقلابی و بصیرت، نقش برجسته ای در عرصه های مختلف سیاسی ایفا می کند.

وی با بیان اینکه توهین به مقدسات و ارزشهای مسلمانان به منزله خفت استکبار است، اظهار کرد: استکبار جهانی در نهایت استیصال، توطئه های ذلیلانه خود را اینگونه در افکار مسلمین به نمایش می گذارد.

محسنی ادامه داد : امروز دست نشاندگان استکبار رو به اضمحلال هستند و در مقابل اسلام به برکت پایداریهای مسلمین قوت و قدرت پیدا کرده است.

وی با اشاره به حضور سربازان اسلام و انقلاب در تمام مرزهای ایمانی و اعتقادی گفت : پاسداران ارزشهای انقلاب فقط در مرز جغرافیایی کشور از اسلام و انقلاب دفاع نمی کنند بلکه در هرجا دشمنی باشد به دفاع از اسلام می پردازند.

محسنی افزود : امروز قدرت و اقتداری که اسلام به برکت انقلاب اسلامی درسراسر دنیا دارد، استکبار را به زانو درآورده است.

وی در ادامه این مراسم ، نامه نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی به دبیرکل سازمان ملل متحد در نکوهش اقدام نشریه فرانسوی را قرائت کرد.

در این نامه آمده است: این نامه به نمایندگی از بیش از شش و نیم میلیون مردم خراسان رضوی ارسال شده است.

نامه مزبور می افزاید: امروز که دولت فرانسه به پیامبر اکرم (ص) یعنی مقدس ترین باور بیش از یک پنجم مردم جهان توهین کرده است شما چه کاره اید؟

در ادامه نامه آمده است: ما هنوز سکوت شما را در برابر ریخته شدن خون برادران و خواهرانمان در غزه و لبنان فراموش نکرده و نخواهیم کرد.

 استاد حوزه و دانشگاه نیز در این تجمع گفت : استکبار در برابر عظمت اسلام ناب محمدی کمر خم کرده است.

حجت الاسلام ' محمدمهدی ماندگاری' با اشاره به ایجاد اسلام آمریکایی در قالب گروههای تکفیری افزود : استکبار دریافته که اسلام تنها مکتبی است که گسترش روزافزون در عالم دارد.

وی اظهار کرد : اهانت به ارزشهای مسلمانان بیانگر پستی و زبونی دشمن در مقابل دین اسلام است.

حجت الاسلام ماندگاری با بیان اینکه ملت ایران ترسی از آمریکا و استکبار ندارد، گفت : با تمام قدرت از انقلاب و ارزشهای اسلام دفاع می کنیم.

در پایان این تجمع مردم با شعارهای 'مرگ بر فرانسه' ، 'مرگ بر آمریکا '، 'مرگ بر اسلام آمریکایی' ، 'این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده' ، ' الله اکبر' ،' مرگ بر استکبار ' ، 'لا اله الا الله محمد رسول الله' خشم و انزجار خود را نسبت به چاپ کاریکاتور موهن پیامبر اسلام توسط نشریه فرانسوی اعلام کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما