توان انتقال فرآورده های نفتی سبزوار افزایش یافت

 با اضافه شدن ١٠ دستگاه نفتکش به ناوگان شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار، توان انتقال فرآورده های نفتی این منطقه افزایش یافت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: با اضافه شدن ١٠ دستگاه نفتکش حمل فرآورده های نفتی به ظرفیت هر کدام ٣٠ هزار لیتر، شرکت ملی پخش این منطقه می تواند با توان و قابلیت بیشتری در امر خدمتگزاری به مردم سهیم شود.

عیسی افتخاری افزود: هم اکنون هشت دستگاه نفتکش به منطقه تحویل شده و فعالیت خود را آغاز کرده اند و دو دستگاه نفتکش دیگر نیز در نوبت واگذاری هستند.

وی کاهش تردد جاده ای، کاهش مصرف سوخت و افزایش حجم سوخت رسانی را از اهداف واگذاری این نفتکشها به مجموعه پخش فرآورده های نفتی سبزوار برشمرد.

افتخاری همچنین از تجهیز این نفتکشها به استانداردهای کیفی روز دنیا در زمینه حمل مواد نفتی خبر داد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار یادآور شد: هم اکنون تعداد نفتکشهای این منطقه به ٩٤ دستگاه افزایش یافته است و این نفتکشها به طور میانگین روزانه بیش از پنج میلیون و ١٧٧ هزار لیتر انواع فرآورده نفتی را به مجاری عرضه در شهرستانهای جوین، جغتای، سبزوار، خوشاب، داورزن، بردسکن و بخشی از خراسان شمالی حمل می کنند.

به گفته افتخاری، از ٩٤ نفتکش موجود، ٥٦ نفتکش در حمل فرآورده نفت کوره فعالیت دارند و بخشی از سوخت مورد نیاز نیروگاههای نکا ساری، شهید رجایی قزوین و بیستون کرمانشاه را از انبار ری و اصفهان تامین می کنند.

وی ادامه داد: این نفتکشها در زمینه حمل سوخت از انبار ری به کارخانه های سیمان بجنورد و فیروزکوه نیز فعالیت می کنند.

منبع : شانا

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما