سومین جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر در سبزوار

سومین جلسه هماهنگی چگونگی برگزاری مراسم یوم ا... دهه فجر در شهرستان سبزوار برگزار گردید.

در سومین جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر کمیته های این ستاد فعالیتهای خود را تشریح کردند.

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان سبزوار با اعلام این خبر افزود: ستاد دهه فجر شهرستان سبزوار متشکل از 15 کمیته تخصصی است که هریک از این کمیته ها بر اساس دستور العمل ارائه شده از سوی ستاد دهه بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با اولویت قرار دادن ارتقاء سطح فعالیتها و ظرفیت ها و بالا بردن کیفیت، بداعت و تازگی برنامه ها در جهت اثربخش بودن برنامه ها و بهره برداری از فرصت ها و      ظرفیت های مراسم دهه فجر در راستای تقویت آرمانها و اهداف انقلاب اسلامی تلاش خواهند نمود.

علیرضا رادمان در این جلسه اشاره کرد: اگر تلاش شود هر یک از روزهای دهه مبارک فجر به یکی از اقشار مختلف مردم اختصاص یابد و در این روز این قشر اعم از ورزشکاران، هنرمندان، ایثارگران، دانش آموزان، فرهنگیان، بانوان، جوانان و ...در قالب جشن، اجتماعی داشته باشند و به مخاطبان خود برنامه هایی ارائه دهند، این طرح باعث اثر بخشی برنامه ها برای مقاطع مختلف سنی و صنفی با بهره گیری از ظرفیت و توانایی دستگاه ها، دوایر و سازمانها خواهد بود.

در این جلسه معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سبزوار از افتتاح 68 پروژه عمرانی در ایام ا... دهه فجر در شهرستان سبزوار خبر داد و دیگر کمیته ها برنامه های پیش بینی شده خود را که بالغ بر 300برنامه بود اعلام کردند.

روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما