هفته دوم بهمن 93:

بررسی رتبه بندی وبسایت های خبری و تحلیلی سبزوار در الکسا

در دومین هفته از بهمن 93 وضعیت سایت های خبری و تحلیلی سبزوار به لحاظ رتبه بندی الکسا در دو دسته ایران و جهان، تقریبا به شکل هفته قبل باقی ماند و فقط در بعضی موارد وبسایت ها یک یا دو پله ارتقاء یا کاهش رتبه داشته اند.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، در این هفته نیز سایت های سبزوارنگار، سلام سربدار و اسرارنامه جایگاه سه سایت خبری پربازدید و پر به روزرسانی دیار سربداران را هم در رتبه بندی ایران و هم در رتبه بندی جهانی الکسا به خود اختصاص دادند. اما سبزوارنگار  توانست در رتبه بندی جهانی الکسا در این هفته به صدر جدول راه یابد تا پس از مدت ها اولین وبسایتی باشد که رکورد طولانی سلام سربدار را در این زمینه می شکند.

سلام سربدار اما در رتبه بندی داخلی ایران، این هفته توانست مجددا به رتبه دوم بازگردد و اسرارنامه را که هفته گذشته توانسته بود، در رتبه ای جلوتر از سلام سربدار قرار بگیرد، دوباره پشت سر بگذارد.

لازم به توضیح است، وبسایت تازه تأسیس سبزوارنگار که در یک ماه گذشته، رکوردهای بی نظیری را به لحاظ افزایش غول آسای آمار بازدیدهایش تجربه کرد، پنجشنبه این هفته برای دومین بار به دلیل ترافیک بالای بازدید و جوابگو نبودن هاست های میزبان، موقتا از دسترس کاربران خارج شد.

یکی از دست اندرکاران این وبسایت به خبرنگار اسرارنامه گفته است، مدیریت سبزوارنگار قصد دارد، با طراحی یک قالب اختصاصی با سئوی قوی، ظرفیت مناسب و فضای کافی برای بازدیدهای چندهزارنفری این مجله در هر روز فراهم آورد.

سبزوارنگار که این هفته در رتبه بندی ایران خود به رقم 1493 رسیده است، در حال تجربه رکوردهایی بی نظیر در تاریخ فعالیت رسانه های سایبری دیار سربداران است. (البته تنها در محدوده ای که به ثبت رسیده و قابل مقایسه و پژوهش است)

به جز تغییر و تحولات سایت های صدر جدول، در این هفته بصیر سبزوار با دو پله سقوط در رتبه بندی داخلی سایت های محلی سبزوار مواجه بود و در نقطه مقابل رصد دو پله ارتقاء را تجربه کرد و در جایگاه پنجمن جدول قرار گرفت.

از دیگر اتفاقات قابل توجه در این هفته، ارتقاء چشمگیر رتبه سبزوارفرهنگ در رتبه بندی داخل ایران الکسا است که توانسته است از 43151 در هفته گذشته به رقم 32866 در این هفته برسد. که این بهبود بیش از 11هزاررقمی در طول یک هفته برای سبزوارفرهنگ که معمولا وضعیت ثابتی داشت، روندی قابل توجه است.

شما گرامیان هم اکنون می توانید برای مشاهده وضعیت آمار سایت های سبزوار در پنج شنبه 2 بهمن 93 روی اینجا کلیک کنید.

لازم به توضیح است رتبه بندی های alexa به صورت روزانه و بر اساس میزان بازدید سایت های مختلف، تغییر می کند. اما معمولا محدوده کلی رتبه سایت ها در یک مدت کوتاه چندان دستخوش تغییر نمی شود.

برای ورود به سایت alexa هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما