هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری ایران اواخر بهمن برگزار می شود

معاون گردشگری کشور از برگزاری ۳ کارگاه آموزشی تخصصی در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته خبر داد و گفت: برگزاری این کارگاهها برای اولین بار به نمایشگاه جنبه تخصصی تری خواهد داد.

به گزارش خبرنگار مهر، هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه ها برگزار می شود. مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری کشور ظهر روز یکشنبه در نشست خبری این نمایشگاه، گفت: هدف اصلی نمایشگاه تبدیل کردن ایران به کانون جاذبه های متنوع گردشگری در سطح منطقه و بین الملل و ارائه فرصت های سرمایه گذاری برای جلب مشارکت سرمایه گذاران در پروژه های گردشگری کشور و فراهم کردن ابزاری برای ایجاد ارتباط رودرو بین دست اندرکاران بخش دولتی و خصوصی فعال در گردشگری است.

وی ادامه داد: هزینه های فضای بدون غرفه در داخل سالن برای شرکت کنندگان داخلی به ازای حداقل متراژ یعنی ۱۸ متر مربع ۷۵ هزار تومان بعلاوه ۸ درصد مالیات بر ارزش افزوده است. همچنین برای شرکت کنندگان خارجی و نمایندگی ها این میزان ۲۱۰ یورو به همراه ۸ درصد مالیات بر ارزش افزوده است اما هزینه فضای باز و بدون غرفه و تجهیزات برای حداقل متراژ یعنی ۳۰ متر مربع ۴۵ هزار تومان بعلاوه ۸ درصد مالیات خواهد بود. برای شرکت کنندگان خارجی نیز ۲۱۰ یورو و ۸ درصد مالیات ارزیابی شده است.

رحمانی موحد گفت: در زمان برپایی نمایشگاه ۳ کارگاه آموزشی تخصصی در حوزه صنعت گردشگری برپا می شود. یکی از موضوعات گردشگری سلامت است که روز ۲۵ بهمن ماه از صبح تا ظهر برگزار خواهد شد. کارگاه تخصصی دیگر درباره شیوه های نوین بازاریابی است که این کارگاه هم در روز ۲۴ برپا می شود اما در روز ۲۶ بهمن کارگاه توزیع متوازن سفر برگزار خواهد شد.

معاون گردشگری کشور بیان کرد: شرکت ها و موسسات و یا سازمان ها در صورت تمایل می توانند حمایت مالی نمایشگاه را در تمام طول مدت سازماندهی و برگزاری آن عهده دار شوند و بر اساس بودجه و تمایل درنظر گرفته شده، علاقه مندان می توانند در هر یک از زمینه های مورد نظر خود به صورت انحصاری و یا مشترک نمایشگاه را مورد حمایت قرار دهند.

وی افزود: یک نمونه از این فعالیت ها اطلاع رسانی اینترنتی نمایشگاه است که توسط برگزارکننده به اتاق های بازرگانی و سازمان های بازرگانی و صنایع بیشتر کشورهای دنیا و هزاران شرکت خارجی مرتبط با موضوع این نمایشگاه انعکاس می یابد و حامی نیز به تمامی مراکز معرفی می شود.

رحمانی موحد از راه اندازی سایت نمایشگاه خبر داد و گفت: این سایت اکنون به آدرس WWW.TITEXGROUP.COMبارگذاری شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما