دیدار معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار با امام جمعه دیار سربداران

وبسایت فرمانداری سبزوار که مدتی است به خوبی فعال شده و به یکی از پایگاه های معتبر اطلاع رسانی در حوزه مسائل اداری و سیاسی دیار سربداران تبدیل شده است، روز گذشته گزارش متنی و تصویری دیدار معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار را با امام جمعه معزز این شهرستان منتشر کرده است.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، شرح مختصری از گفتگوهای این دیدار که ظاهرا به مناسبت ایام یوالله دهه فجر انجام شده است، در ادامه منتشر می شود:

دیدار معاون استاندار وفرماندار ویژه سبزوار با امام جمعه این شهرستان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سبزوار ، صبح امروز  چهارشنبه  معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار به همراه   اعضای شورای اداری وجمعی از  روحانیون شهرستان با امام جمعه  دیدارنمودند .   در این دیدار  امام جمعه سبزوار گفت  انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوان داشته که باید برای جوانان امروز تبین شود.
وی با ذکر خاطراتی از مبارزات امام راحل و برخی بزرگان انقلاب در دوران ستم شاهی و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: باید قدر این انقلاب را که امانت به دست ما سپرده شده بدانیم.
وی گفت: روستاهای کشور قبل از انقلاب اسلامی هیچ گونه امکانات رفاهی نداشت و مردم به سختی زندگی می کردند.
وی همچنین به نقش ممتاز و معنوی روحانیون در جامعه اشاره کرد و افزود: امروز همه دستگاههای اداری، قضایی، نظامی، انتظامی، دانشگاهها و آموزش و پرورش به روحانی نیاز دارند.
حجت الاسلام ابراهیمی همچنین خواستار حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن شد و گفت: مردم ما یکبار دیگر در این راهپیمایی دشمنان انقلاب را مایوس خواهند کرد.
امام جمعه سبزوار همچنین با اشاره به برخی شیطنت های دشمنان، بر وحدت و همدلی همه مسوولان تاکید کرد و افزود: همه ما باید با وحدت و همدلی دشمنان انقلاب و نظام را ناامید کنیم.

منبع: فرمانداری سبزوار

 

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

احمد برادران فرماندار سبزوار در جمع جوانان ششتمد

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما