محمود دولت آبادی میهمان ویژه «خداحافظی طولانی» به کارگردانی فرزاد موتمن

دولت آبادی و مسجدجامعی مهمانان ویژه «خداحافظی طولانی»

شب گذشته محمود دولت آبادی، احمد مسجدجامعی و ابراهیم اصغر زاده مهمانان ویژه فیلم «خداحافظی طولانی» در سینمای مردمی پردیس آزادی بودند و به همراه مردم و عوامل فیلم به تماشای فیلم نشستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شب گذشته  سه‌شنبه شب در سانس 22 سینما آزادی محمود دولت آبادی، احمد مسجدجامعی و ابراهیم اصغر زاده مهمانان ویژه فیلم «خداحافظی طولانی» بودند و همراه با عوامل فیلم به تماشای این فیلم سینمایی نشستند.


محمود دولت آبادی نویسنده ایرانی پس از تماشای «خداحافظی طولانی» از بازی متفاوت سعید آقاخانی ابراز تعجب كرد و در مجموع در مقایسه با فضای حاكم بر سینما و تئاتر امروز ایران كار را پسندید اما معتقد بود سینمای ایران نیاز به ریتم تندتری در ساخت آثار دارد و عنصر حركت كه ملزومه سینماست باید در آثار ایرانی بیشتر جاری باشد.


احمد مسجدجامعی وزیر پیشین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس اسبق شورای شهر هم فیلم را که در فضایی درام روایت می شد، دوست داشت. وی در این زمینه اظهار کرد: به لحاظ بازی ها و قصه و در مقایسه با چند فیلم دیگری كه طی این روزا تماشا كرده بودم «خداحافظی طولانی» فیلم قابل توجه و درستی بود.

ابراهیم اصغرزاده فعال و نویسنده سیاسی نیز یكی دیگر از مهمانان شب گذشته «خداحافظی طولانی» در پردیس سینمایی آزادی بود.


این فیلم به كارگردانی فرزاد موتمن و تهیه كنندگی علی حضرتی روز دوشنبه در برج میلاد به نمایش درآمد. سعید آقاخانی، ساره بیات و میترا حجار بازیگران اصلی فیلم هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

تقدیم اجرای یک تئاتر به محمود دولت آبادی در سی و سومین جشنواره تئاتر فجر
 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما