جایگاه اختصاصی عرضه سوخت جاده ابریشم در منطقه سبزوار افتتاح شد

همزمان با گرامیداشت جشن پیروزی انقلاب، جایگاه اختصاصی عرضه سوخت جاده ابریشم در منطقه سبزوار به بهره برداری رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار به خبرنگار شانا گفت: این جایگاه چهل و چهارمین جایگاه منطقه سبزوار و ششمین جایگاه در بردسکن است.

عیسی افتخاری با اشاره به این که ساخت جایگاه جاده ابریشم با رعایت همه ضوابط استاندارد و استفاده از تکنولوژی روز انجام گرفته است، تصریح کرد: برای احداث این جایگاه بیش از ١٥ میلیارد ریال از محل سرمایه بخش خصوصی هزینه شده است.

وی افزود: این جایگاه در زمینی به مساحت سه هزار و ٥٠٠ متر در مجاورت زائرسرای آستان قدس، تقاطع مواصلاتی بردسکن با شهرستانهای سبزوار- کاشمر و بجستان قرار دارد.

افتخاری همچنین از تجهیز این جایگاه به چهار مخزن (هر کدام به ظرفیت ٤٥ هزار لیتر) جهت ذخیره سازی فرآورده های بنزین (معمولی، سوپر و یورو ٤) و نفت گاز خبر داد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی سبزوار با بیان این که این جایگاه دارای دو دستگاه تلنبه دو نازله و دو دستگاه تلنبه چهارنازله جهت توزیع بنزین و همچنین دو دستگاه تلنبه دو نازله جهت توزیع نفت گاز است، عنوان کرد: با بهره برداری از این جایگاه، شمار نازلهای منطقه به ٣٣٩ نازل افزایش می یابد.

وی خاطر نشان کرد: این جایگاه به سیستم دوربینهای مدار بسته، صاعقه گیر، سیستم LG-TG و برق اضطراری (دیزل ژنراتور)، سیستم اعلام حریق، مجهز است و با آغاز فعالیت آن  ١٠ نفر مشغول به کار خواهند شد.

منبع: خبرگزاری شانا

گفتنی است، منطقه سبزوار شامل ٦ شهرستان، ١٤ شهر، ١٣ بخش و ٦١٦ روستا، با ٥٠٠ هزار نفر جمعیت است که شهرستان بردسکن و تعدادی دیگر از شهرستان های  غرب خراسان رضوی، تحت پوشش خدمات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار قرار دارند.

برای آشنایی با منطقه نفت سبزوار هم اکنون به پیوند درج شده در بخش کوچه پس کوچه پیوندها در انتهای همین صفحه مراجعه کنید.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

آشنایی با منطقه نفت سبزوار در غرب خراسان

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما