طی یک تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس

اعتراض نماینده سبزوار به عملکرد ضعیف شرکت هواپیمایی آسمان

تذکر نماینده سبزوار به وزارت راه و شهرسازی به علت عملکرد ضعیف شرکت هواپیمایی آسمان

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی و نماینده مردم شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن امروز طی یک تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به عملکرد وزارتخانه های راه و شهرسازی و نیرو انتقاداتی وارد آورد.

به گزارش روابط عمومی وبسایت محمدرضا محسنی ثانی، این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ابتدای سخنان خود ایام ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) را تبریک گفت و سپس به بی مهری ها و بی اعتنایی های بعضی مسئولان نسبت به حقوق و وقت مردم تذکر داد و اظهار داشت: چرا وزارت راه و شهرسازی به شرکت های هواپیمایی خاطی نظارت نمی کند؟

محسنی ثانی در ادامه از شرکت هواپیمایی آسمان نام برد و گفت: قبل از انجام مذاکرات ژنو که منجر به لغو برخی تحریم ها شد، [در زمان اوج تحریم ها] فرودگاه سبزوار حداقل ۶ پرواز [در هر هفته] داشت که الان به یک پرواز رسیده است!

وی سپس خواستار آن شد که وزارت راه و شهرسازی یا شرکت هواپیمایی آسمان را به دلیل این مدیریت ناکارآمد منحل کند یا فرودگاه بین المللی سبزوار را که مرز مجاز هوایی است، تعطیل نماید تا مردم از این بلاتکلیفی و سردرگمی نجات یابند.

نماینده سبزوار همچنین خواستار پاسخگویی وزارت راه و شهرسازی در قبال این عملکرد ضعیف شرکت هواپیمایی آسمان شد.

محسنی ثانی تذکر بعدی خود را به مسئله آب رسانی به شهر ششتمد اختصاص داد و گفت: علی رغم وعده وعیدهای وزارت نیرو برای آبرسانی به شهر ششتمد، هنوز که هنوز است این مشکلات به قوت خود باقی است و در آستانه سال جدید از وزارت نیرو درخواست می کنم که به این مهم در ارتباط با ششتمد و همچنین برخی از روستاهایی که درباره آن ها نیز قول هایی داده شده است، عنایت بیشتری داشته باشد.

وی مسأله بعدی را ۲۵۰۰ واحد مسکونی موجود در طرح مسکن مهر عنوان کرد که چندین سال است به خاطر فاضلاب باقی مانده است و  خواستار رسیدگی وزارت نیرو به این موضوع شد.

منبع: وبسایت محمدرضا محسنی ثانی

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

بیش از 246هزارنفر مسافر در فرودگاه سبزوار طی 8 سال جا به جا شده اند

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما