گواهی «اعتبار علمی-پژوهشی»

یک فصل نامه تخصصی در دانشگاه آزاد سبزوار موفق به کسب بالاترین درجه علمی شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار از اعطای گواهی «اعتبار علمی-پژوهشی» به فصنامه «نوآوری در علوم و فناوری غذایی» این دانشگاه از سوی دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی امور پژوهشی کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمّدرضا سعیدی‌اصل گفت: بر اساس آیین‌نامه تعیین اعتبار علمی نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، فصلنامه «نوآوری در علوم و فناوری غذایی» دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در جلسه کمیسیون بررسی نشریات علمی مطرح و با اعطای اعتبار «علمی-پژوهشی» به آن موافقت شد.

وی با توجه به اینکه تلاش دست‌اندرکاران این نشریه، سهم بسزایی در گسترش مرزهای دانش و ارتقای کیفی و کمی جایگاه علمی کشور خواهد داشت خاطر نشان کرد: فصلنامه علمی-پژوهشی «نوآوری در علوم و فنّاوری غذایی» دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار طبق مجوز رسمی مدیر کُل دفتر گسترش تولید علم دانشگاه آزاد اسلامی به چاپ می‌رسد.

رئیس واحد سبزوار با توجه به اینکه پیش از این، فصلنامه «نوآوری در علوم و فناوری غذایی» در بانک اطّلاعات نشریات کشور (Magiran) نیز به ثبت رسیده بود افزود: ثبت در سامانه مرکز ملّی شاپا (ISSN)، پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و نمایه شدن در مرکز اطّلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID) از دیگر افتخارات این فصلنامهٔ علمی-پژوهشی است.

بازدید هیئت رئیسهٔ دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار از نمایشگاه توانمندی‌های رسانهٔ شهرستان

هیئت‌ رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار با حضور در نخستین نمایشگاه توانمندی‌های رسانه این شهرستان، در جریان آخرین فعالیت‌های خبرگزاری‌ها، جراید، نشریات و حوزه‌های روابط‌ عمومی سبزوار قرار گرفت .

رئیس واحد سبزوار در پایان بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های رسانه این شهرستان با تقدیر از برگزارکنندگان این نمایشگاه گفت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند زمینه‌ساز آشنایی و تعامل بیشتر مراکز آموزش عالی شهرستان با اصحاب رسانه و ارتباط بهتر این دو حوزهٔ مهم شود.

دکتر محمدرضا سعیدی‌اصل با ابراز خرسندی از روند رو به رشد فعالیت رسانه‌های خبری در شهرستان گفت: تنوع فعالیت در امر اطلاع‌رسانی، نشان از عزم جدی اصحاب رسانه شهرستان در انعکاس هرچه بهتر اخبار شهرستان و منطقه دارد.

نخستین نمایشگاه توانمندی‌های رسانه سبزوار با حضور بیش از ۲۰ رسانه صوتی، نوشتاری و مجازی به مدت یک هفته در کتابخانهٔ ناوی این شهرستان برگزار می شود.

مسابقات تیراندازی با کمان، گرامیداشت سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار برگزار شد

نخستین دورهٔ مسابقات تیراندازی با کمان کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار، گرامیداشت سی‌امین سالگرد تأسیس این واحد دانشگاهی برگزار شد.

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار با اعلام این خبر گفت: این مسابقات با هدف گرامیداشت سی‌امین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار به‌ عنوان نخستین و قدیمی‌ترین دانشگاه شهرستان با حضور رئیس و کارکنان واحد سبزوار در محل مجموعهٔ ورزشی دانشگاه برگزار شد.

علی کریمی با بیان اینکه این مسابقات به همت حوزهٔ تربیت‌بدنی دانشگاه برگزار شد افزود: در پایان این مسابقات، محمد شیرین‌سخن موفق به کسب مقام نخست و آقایان شفیعی و دهقان‌پور به‌طور مشترک، موفق به کسب مقام دوم این مسابقات شدند.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا)

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

بزرگترین و مجهزترین مجموعه های آزمایشگاهی دانشگاه آزاد در سبزوار وجود دارد

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما