اختتامیه نمایشگاه آثار استاد ماستیانی در سبزوار با حضور دکتر سرسنگی مدیرعامل خانه هنرمندان ایران

مدیراجرایی نکوداشت استاد حسین ماستیانی از سفر دکتر مجید سرسنگی مدیرعامل خانه هنرمندان ایران به سبزوار جهت شرکت در مراسم اختتامیه نمایشگاه آثار استاد ماستیانی خبر داد.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، رضا شجاع مقدم ظهر پنجشنبه طی تماسی تلفنی به خبرنگار این مجله گفت: دکترسرسنگی که به دلیل تعدد برنامه های کاری نتوانسته بود در روز دوشنبه 4 اسفند برای مراسم نکوداشت استاد ماستیانی در سبزوار حضور یابد، اینک قرار است بعد از ظهر جمعه 8 اسفند ساعت 16:30 در محل نگارخانه امیرشاهی سبزوار حاضر شود و از نمایشگاه آثار همشهری هنرمندش استاد حسین ماستیانی بازدید نماید.

شجاع مقدم افزود: برنامه سفر دکتر سرسنگی به سبزوار علاوه بر شرکت در اختتامیه نمایشگاه آثار استاد ماستیانی دارای دو بخش دیگر نیز هست که شرح آن در خبرهای بعدی به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.

گفتنی است، نکوداشت استاد حسین ماستیانی هنرمند برجسته نقاش و پیکرتراش سبزواری دوشنبه گذشته چهارم اسفند در میان استقبال گسترده مردم هنردوست سبزوار و با حضور شماری از چهره های برجسته هنری و مسئولان فرهنگی کشور و استان در زادگاهش برگزار شد.

دکتر مجید سرسنگی مدیرعامل خانه هنرمندان ایران که خود از فرزندان شایسته دیار سربداران است، به دلیل همزمان شدن تاریخ نکوداشت استاد ماستیانی با تنظیم بودجه سال 94 خانه هنرمندان در تهران، نتوانست در این مراسم حضور یابد.

رضا شجاع مقدم مدیر اجرایی نکوداشت استاد ماستیانی در ادامه این گفتگو با خبرنگار اسرارنامه، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری با شکوه نکوداشت در روز چهارم اسفند، گفت: حضور دکتر سرسنگی در اختتامیه نمایشگاه آثار استاد ماستیانی حسن ختام مناسبی بر این همایش نکوداشت خواهد بود و انشاالله منجر به اتفاقات خوشی نیز برای سبزوار خواهد شد.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

پیام مجید سرسنگی مدیرعامل خانه هنرمندان ایران به نکوداشت استاد حسین ماستیانی

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما