تقدیر امام جمعه سبزوار از دانشجویان منتخب فرهنگی، هنری و قرآنی دانشگاه آزاد

امام‌جمعه‌ی سبزوار از منتخبان فرهنگی، هنری و قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان تقدیر كرد
 
در مراسم سی‌امین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار كه همزمان با برگزاری خطبه‌های نماز‌جمعه‌ی شهرستان برگزار شد، از چهره‌های برتر حوزه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی دانشگاه تقدیر شد.

رئيس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در حاشیه‌ی این مراسم گفت: همزمان با سی‌امین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار، طی مراسمی در مصلای بزرگ شهرستان، از دانشجویان و كاركنان برتر در زمینه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی تجلیل شد.

حجت‌الاسلام حسین براتی با بیان اینكه امام‌جمعه‌ی شهرستان توجه ویژه‌ای به توسعه‌ و گسترش علم، فرهنگ و هنر داشته و تعامل بسیار خوبی با نهادهای علمی شهرستان دارند گفت: در این مراسم از دانشجویان، عصارزاده، محمدی‌كلاته‌سالاری و شم‌آبادی كه به‌ترتیب موفق به كسب رتبه‌ی اول كشوری در رشته‌ی فیلم كوتاه، رتبه‌ی سوم كشوری در رشته‌ی عكس مذهبی و رتبه‌ی نخست كشوری در رشته‌ی اذان شده بودند با اهداء یك جلد كلام‌الله مجید، لوح تقدیر و هدایای نقدی، تجلیل شد.

وی افزود: در این مراسم از سیدجمال اخلاقی؛ مسئول كانون قرآن و عترت(ع) دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار كه موفق به كسب مقام نخست كشوری در تعداد آثار هنری و ادبیات دینی شده بود نیز با اهداء یك جلد كلام‌الله مجید و لوح سپاس، قدردانی به‌عمل آمد.

منبع: وبسایت دانشگاه آزاد اسلامی

گفتنی است نام ومعرفی ابوالفضل عصارزاده که عنوان دانشجوی برتر دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه هنری را از آن خود کرده، پیش ازاین در فهرست هنرمندان سبزوار بزرگ که توسط مجله اینترنتی اسرارنامه در حال گردآوری است، درج شده است. شما گرامیان هم اکنون می توانید برای مطالعه این فهرست روی پیوند زیر کلیک  کنید:

فهرست هنرمندان سبزوار بزرگ

 

نظرت را بنویس
comments

هنرمند

آفرین به این هنرمند سبزواری...
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما