برپایی نمایشگاه معرق با مس در آرامگاه حکیم سبزواری

آرامگاه حکیم سبزواری در ایام نوروز 94 میزبان برپایی نمایشگاهی از تابلوهای معرق با مس است که توسط اکرم علوی هنرمند جوان سبزواری  و با حمایت اداره میراث فرهنگی شهرستان، برپا شده است.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، در این نمایشگاه 11 مورد از آثار خانم علوی به نمایش در آمده و علاقه مندان می توانند تا پایان نوروز 94 از این نمایشگاه بازدید کنند.

علوی که دارای مدرک فنی و حرفه ای در رشته معرق کاری است در گفتگو با خبرنگار اسرارنامه گفت: علاوه بر کسب مدرک فنی و حرفه ای، دوره های معرق کاری با مس را نزد استادش مجید شمسایی یکی دیگر از هنرمندان سبزواری سپری کرده است.

وی استقبال از این نمایشگاه را از سوی مسافران خوب توصیف کرد و گفت: پیش از این نیز سابقه برپایی نمایشگاه معرق با مس در نمایشگاه های مربوط به شرکت نفت، جشن خانه سالمندان پدر ،  فرمانداری و بهزیستی سبزوار را داشته است.

علوی در انتها افزود: نام این نمایشگاه را به پیشنهاد استاد حسین خسروجردی که به بازدید از آن پرداخته، نمایشگاه «من و دریا» گذاشته است.

وی همچنین از برپایی این نمایشگاه در جوار مقبره فیلسوف بزرگ شرق حکیم سبزواری ابراز خرسندی کرد و گفت: از آنجایی که تمام آثار وی محتوای دینی و قرآنی دارد، با چنین مکان سرشار از معنویتی همخوانی کامل دارد.

گفتنی است علاوه بر نمایشگاه معرق با مس، در بخش دیگر از محوطه آرامگاه حکیم سبزواری، یک سفره هفت سین سنتی توسط فرزاد احمدپور یکی دیگر از هنرمندان سبزواری برپا شده است.

 

 

حسین خسروجردی نویسنده و هنرمند پیشکسوت سبزواری در حال بازدید از نمایشگاه معرق با مس. به پیشنهاد او این نمایشگاه به عنوان «من و دریا» نامگذاری شد.

 

 

 

 

نظرت را بنویس
comments

اسماعیل

باسلام ایا کلاس اموزشی هم دارید
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما