هنرنمایی بازیگران شاخص تئاتر سبزوار در تماشاخانه ایرانشهر تهران

مجید سرسنگی، محمد اکبری و میترا آسیایی سه هنرمند برجسته تئاتر سبزوار، این روزها به همراه تعدادی دیگر از هنرمندان تئاتر کشور، با نمایش «مظلوم پنجم» روی صحنه تماشاخانه ایرانشهر تهران، خوش می درخشند.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، «تئاتر مانند سينما و تلويزيون هنر صنعت نيست، همين تفاوت عمده باعث شده تا ستاره سازي در تئاتر باب نشود» بنابراین اگر نتوانیم محمد اکبری و میترا آسیایی را ستارگان امروز تئاتر سبزوار بدانیم، بی شک هنرمندان شاخص این عرصه محسوب می شوند که تا کنون روی صحنه و یا پشت صحنه تعداد قابل توجهی از آثار فاخر و متنوع نمایشی در سبزوار خوش درخشیده اند که برخی از آن ها به جشنواره های کشوری نیز راه یافته و موفق به کسب مقام هایی شده اند.

مجید سرسنگی هم البته با اینکه سالهای زیادی است از کار تئاتر در سبزوار فاصله گرفته است، اما در میان هنرمندان دیار سربداران جایگاه ویژه ای دارد. او نه تنها بهره مقبولی از هنر نمایش در وجود خود برده، بلکه چند سالی است با قرار گرفتن در جایگاه مدیرعاملی خانه هنرمندان ایران از قدرت اجرایی مناسبی نیز در امور مربوط به هنرمندان برخوردار شده و در زمره مدیران هنری کشور محسوب می شود.

اینک این هر سه هنرمند تئاتر سبزوار از 27 فروردین ماه به مدت چند هفته، به روی صحنه تماشاخانه ایرانشهر تهران می روند تا جلوه ای از توانایی هنری دیار سربداران را برای تماشاچیان تئاتر پایتخت، به نمایش بگذارند.

البته مجید سرسنگی به دلیل مشغله کاری نمی تواند در تمام شب های اجرای این نمایش به  عنوان بازیگر حضور داشته باشد و بنابراین در برخی اجراها جای او را همشهری هنرمندش، محمد اکبری می گیرد که در  عین حال طراح صحنه این نمایش نیز هست.

اسرارنامه در ادامه، اطلاعات و پوستر مربوط به تئاتر مظلوم پنجم با حضور سه هنرمند شاخص سبزواری را در ادامه به نقل از وبسایت تیوال، شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ منتشر می کند:

با سپاس از حسین شباهنگ و کاظم سیدآبادی جهت همکاری در تهیه این خبر

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

یادداشت آقای رمان ایران برای یک تئاتر

نظرت را بنویس
comments

زهرا شیرازی

سلام موفق باشید هنرمندان خوب سبزوار افتخار دیار سربداران

دوران طلایی

سلام خانم شیرازی مشتاق دیدار خوبید شما
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما