بهره‌برداری از مرکز درمان بستر داورزن در سال جاری

علیرضا مسلم در حاشیه بازدید از شبکه بهداشت و درمان شهر داورزن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار با بیان اینکه مرکز درمان بستر داورزن امسال به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: مرکز درمان بستر شهر داورزن در سال 89 با اعتباری بالغ بر 900 میلیون تومان و در مساحت 2 هزار و 100 متر کلنگ خورد که در سال 91 به دلیل کمبود اعتبارات پروژه متوقف شد.

وی با بیان اینکه در سال 93 از محل اعتبارات ماده 180 در اختیار نمایندگان مبلغ 400 میلیون تومان برای ادامه کار پروژه اختصاص پیدا کرده بود، تصریح کرد: تاکنون 70 درصد این مبلغ به میزان 280 میلیون تومان برای ادامه پروژه اختصاص یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیان اینکه برای ادامه پروژه به اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان نیازمند هستیم، افزود: برای تامین تجهیزات مرکز به یک میلیارد تومان نیازمند هستیم که در صورت اختصاص اعتبارات به صورت صد درصدی پروژه نهایی و امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مسلم با اشاره به اینکه در منطقه داورزن پنج مرکز درمانی، دو پایگاه اورژانس 115 و 19 خانه بهداشت فعال است، خاطرنشان کرد: با تلاش صورت گرفته امروز در منطقه شاهد استقرار پزشکان به صورت مقیم در همه مراکز درمانی شهرستان هستیم که با افتتاح مرکز درمان بستر و ابلاغ چارت سازمانی شبکه و استقرار پزشک متخصص مشکلات مربوط به این بخش نیز حل می‌شود.

منبع : خبرگذاری فارس
 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما