اعتراف سارق طلاجات زنان سالخورده سبزوار به 13 فقره سرقت

پليس شهرستان سبزوار خراسان رضوي با دستگيري سارق حرفه اي طلاجات زنان سالخورده پرده از 13 فقره سرقت برداشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پليس، فرمانده انتظامي شهرستان سبزوار در تشريح اين خبر گفت : در پي چند فقره سرقت طلاجات زنان سالخورده سبزواري توسط فردي شياد در چند روز گذشته موضوع به صورت ويژه در دستور کار تيمي از ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.

سرهنگ آزادواري افزود: ماموران دايره مبارزه با سرقت پليس آگاهي پس از بررسي اظهارات تعدادي از مالباختگان با ترسيم چهره فرضي متهم تحقيقات گسترده اي را براي دستگيري او شروع كردند.

پس از يك سري تحقيقات ميداني يكي از تيم هاي نامحسوس پليس آگاهي حين گشت زني در يكي از ميدان هاي اصلي شهر فردي را با مشخصات ظاهري سارق شناسايي و او را در اقدامي غافلگيرانه دستگير كردند.

متهم كه اهل و ساكن استان همدان بود در بازجويي هاي اوليه منكر هرگونه جرمي بود كه در ادامه تحقيقات در مواجهه حضوري با تعدادي از مالباختگان لب به اعتراف گشود و به 13 فقره سرقت طلاجات زنان سالخورده به ارزش تقريبي يک ميليارد ريال اعتراف كرد.

وي ادامه داد: در اعترافات متهم مشخص شد سارق با تهيه لباس ارزان قيمت پس از شناسايي زنان سالخورده داراي طلاجات به بهانه توزيع لباس ها در بين افراد نيازمند از طريق آنها، اعتمادشان را جلب مي كردند.

با جلب اعتماد مالباختگان اعلام مي كردند قصد دارند مقداري طلا خريداري كنند و براي آشنايي بيشتر با طلاي اصلي مي خواهند طلاهاي آنها را مشاهده كنند كه در همين حين با ترفندي طلاها را سرقت و از محل متواري مي شده است.

فرمانده انتظامي شهرستان سبزوار با هشدار به شهروندان در خصوص اعتماد بيجا به افراد ناشناس خاطر نشان كرد: متهم پس از بازجويي هاي تكميلي با تشكيل پرونده راهي دادسرا شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران پلیس

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

دو سارق حرفه ای خیابان های مطهری، فرهنگیان و دانشگاه سبزوار دستگیر شدند

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما