ادارات محترم ! بجنبید تا توبیخ نشوید

کمتر از یک سال از اعلام غرورآمیز استقلال شهرستان تازه تأسیس خوشاب در شمال شرقی سرزمین پرافتخار سربداران می گذرد.

خوشاب بعد از این اتفاق خجسته که کمتر کسی گمانش را می برد اینک درکنار شهرستان های سبزوار ، جوین و جغتای مانند قلب تپبنده ای شده است که برای رسیدن به پیشرفت و توسعه ی پایدار لحظه شماری می کند. و در این زمینه تا کنون انصافاً اقدامات و دست آوردهای خوبی نیز دراین حوزه ی سیاسی اتفاق افتاده است.

اما قطعاً یکی ازمسیرهای رسیدن به پیشرفت پایدار در تمام شهرستان های تازه تأسیس ، استقرار و استقلال ادارات دولتی از شهر مادری است .

اگر این اتفاق بیافتد همه روزه تعداد زیادی از شهروندان و روستائیان یک منطقه مانند سلطان آباد و بخش ها و روستاهای اطراف مجبور نمی شوند راه زیادی را تا شهرشلوغ و بزرگی مانند سبزوار بپیمایند. بلکه در همان منطقه ی خود دریک آرامش و فراغ بال بیشتر و هزینه ی کمتر امور اداریشان را پیگیری خواهند کرد.

اما اینک با گذشت چند ماه از تأسیس شهرستان خوشاب هنوز تعدادی از ادارات دولتی در مرکز این شهرستان مستقر نشده اند. به طوری که چندی قبل نمایندگان مردم برای رسیدگی هرچه بهتر به امور این شهرستان تازه تأسیس استاندار خراسان رضوی را از نزدیک به خوشاب بردند و آقای استاندار در آن زمان به تمام ادارات دولتی تذکر داد که هرچه سریعتر دراین شهرستان تازه تأسیس مستقر شوند و سپس گفت سه اداره ای که آخر از همه به سلطان آباد بیایند ، توبیخ خواهند شد.

با این وجود انگار بروکراسی اداری موجود در ایران عزیز ما بسیار چاق وچله تر از این حرف هاست . به طوری که اکنون با وجود تمام تلاش ها ، تشویق ها و توبیخ های مقامات و مسئولین شهرستانی و استانی هنوز همه روزه تعداد زیادی از خوشابی ها برای انجام برخی امور اداری خود به شهرمادریشان سبزوار مراجعه می کنند.

این موضوع گلایه ی بسیاری از مردم و مسئولین از جمله فرماندار، نمایندگان مردم خوشاب در مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه ی خوشاب و حتی استاندار خراسان رضوی را برانگیخته است.

حالا باید دید که خوشاب که خوشبختانه با ارتقاء به شهرستان و راضی کردن دولت به صرف هزینه های زیربنایی در این منطقه ، از یکی از سخت ترین خوان های توسعه گذشته است ، چگونه می تواند با مسئله تأخیر ادارات برای استقرار در این قسمت از سرزمین خوش پیشینه و خوش نام سربداران کنار بیاید.

به همین خاطر این مجله ی اینترنتی که ابزار قدرتمند قلم و همراهی ارزشمند شما مخاطبان گرامی را دارد ، دراینجا از قدرت خود به نفع مردم عزیز خوشاب استفاده می کند و با نهایت احترام به تمام ادارات دولتی که هم اکنون جایشان درخوشاب خمی کند و با نهایت احترام به تمام ادارات دولتی که هم اکنون جایشان بین همشهریان خوشابی خالیست می گوید :

ادارات محترم ! بجنبید تا توبیخ نشوید !

کد : 5715

 

 

نظرت را بنویس
comments

مدیریت مجله ی اینترنتی اسرارنامه ی سبزوار

سلام آقا محسن . تأخیر ما در پاسخ رو ببخشید. اینکه اداراتی که دیر جنبیده اند توبیخ بشوند یا نه و اینکه به طور کلی مسئولین به وعده هایشان عمل کنند یا نه به ما بستگی دارد. بله واقعاً به ما بستگی دارد. حالا اگر نگوییم بستگی صد درصدی دارد ، تا حد زیادی بستگی دارد. باورکنید آقا محسن. البته وقتی می گوییم ما منظورمان تنها مجله ی اینترنتی اسرارنامه نیست. منظورمان تمام رسانه های خبری شهرستان و البته تمام وبلاگ نویسان و مخاطبان عزیزی مثل شماست. ما بایدآنقدر یک موضوع را یاد آوری و پیگیری کنیم تا مسئولین فراموش نکنند. و اگرخواستند اززیر عمل به وعده ها در بروند نتوانند. قطعاً می توانیم . فقط کافیست بخواهیم و همت کنیم. پیروز باشید...

سرزمین سربداران

با سلام به نظر شما واقعا اگر دیر بجنبند توبیخ می شوند؟؟؟
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما