افتتاح شهربازی تا خردادماه

پاسخ قائم مقام شهردار به شبهاتی که درباره شهربازی سبزوار مطرح شده است

قائم مقام شهردار سبزوار:
شهربازی سبزوار خردادماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد

قائم مقام شهردار سبزوار از بهره‌برداری از شهربازی این شهرستان در نیمه نخست خرداد ماه امسال خبر داد.

جعفر صائمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار با بیان اینکه این پروژه در زمینی با متراژ 2.5 هکتار اجرایی شده است، اظهار داشت: شبهات و گفته‌های زیادی در مورد شهربازی سبزوار در موارد مختلفی مطرح شده است.

قائم مقام شهردار سبزوار با بیان اینکه یکی از شبهات مطرح شده مسئله توسعه این مجموعه است، تصریح کرد: وضعیت فیزیکی این مجموعه طوری است که در صورت نیاز در قسمت شمال آن می‌توانیم طرح توسعه آن را اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه مسئله استاندارد بودن تجهیزات و وسایل نصب شده در محل شهربازی فعلی نیز از شبهات این مجموعه بود، تصریح کرد: در این زمینه تنها مرجع اظهارنظر کننده اداره استاندارد است که در قراردادی هم که شهرداری با پیمانکار دارد، به صراحت قید شده که باید استاندارد وسایل بازی در سه مرحله ساخت، نصب و بهره‌برداری بررسی شود.

صائمی با بیان اینکه یکی از دلایل وقفه در بهره‌برداری از شهربازی سبزوار مسئله اخذ استاندارد تجهیزات و امکانات نصب شده در آن است، ادامه داد: مسئله استاندارد یکی از شروط اصلی اجرای پروژه است و باید این پروسه طی شود تا پس از اخذ آن بتوانیم از وسایل بازی شهربازی بهره‌برداری کنیم.

قائم مقام شهردار سبزوار با اشاره به اینکه در جلسه‌ای که با شهردار داشتیم قرار شده تعهدات فی مابین دو طرف اجرا شود، ادامه داد: تعهدات شهرداری در زمینه مسائل عمرانی پروژه تا پایان فروردین ماه به پایان می‌رسد که امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته تا پایان اردیبهشت ماه و یا در اوایل خرداد ماه شاهد بهره‌برداری از این مجموعه باشیم.

وی با بیان اینکه وسایل شهربازی نیز در حال حاضر در مرحله تست‌زنی از سوی اداره استاندار قرار دارد، عنوان کرد: در نامه‌ای هم که ریاست شورای شهر و رئیس کمیسیون خدمات شهری شورا به ما نوشته‌اند، از شهرداری خواسته شده تا هرچه زودتر مسئله پروژه شهربازی به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های حوزه مدیریت شهری مورد بررسی قرار گیرد.

قائم مقام شهردار سبزوار بابیان اینکه طرح احداث شهربازی سبزوار در دوره شهردار اسبق سبزوار مطرح و در شورای اسلامی دوره سوم به تصویب رسیده است، اضافه کرد: مراحل مختلفی برای اجرای این پروژه طی شده است و قراری هم که ما با پیمانکار گذاشته‌ایم، این است که در صورت احساس نیاز طرح توسعه شهربازی و به‌روزآوری امکانات آن در دستور کار قرار گیرد.

صائمی با بیان اینکه ما در زمینه اجرای پروژه شهربازی‌های سرپوشیده در پارک‌های سطح شهرستان نیز مشکلی نداریم، گفت: اجرای این طرح نیز با مشارکت بخش خصوصی صورت می‌گیرد که تعدادی از سرمایه‌گذاران نیز طرح‌هایی را در این راستا ارائه کرده‌اند که متاسفانه مشکلات اقتصادی سبب شده تا این پروژه‌ها اجرایی نشود.

منبع: خبرگزاری فارس

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

مسعود پسندیده: شهربازی سبزوار دارای مشکلات حقوقی است

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما