این روزها کسب مقام قهرمانی به نام سبزوار در رشته های مختلف ورزشی در سطح کشور به لطف همت جوانان  و حمایت مالی موثر باشگاه ثامن الحجج، برای همه دنبال کنندگان خبرهای ورزشی درایران عادی شده است.

به گزارش مجله اسرارنامه، هنوز تنها حدود دو هفته از قهرمانی  تیم کشتی با چوخه ثامن الحجج سبزوار در گود 70 هزارنفری  زینل خان  اسفراین در 14 فروردین سال جاری گذشته بود که مقام قهرمانی  والیبال نشسته کشور نیز در سوم اردیبهشت 94 به والیبالیست های سبزوار اختصاص یافت و هنوز از این  موفقیت دوم یک شبانه روز سپری نشده بود که در زمینه ورزش هندبال نیز مقام قهرمانی  کشور برای سبزوار به دست آمد.

کسب همه این افتخارات ورزشی که در چند سال اخیر همواره تداوم داشته است، بدون شک بیانگر وجود ظرفیتی بسیار بالا هم در زمینه ورزشی  و هم در زمینه مدیریتی و مالی  در سبزوار است  که توانسته میزبان شکل گیری چنین تیم های قدرتمندی باشد.

اسرارنامه ضمن تبریک این موفقیت های پیاپی به انتشار متن خبر قهرمانی ثامن الحجج سبزوار به نقل از خبرگزاری برنا می پردازد:

هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر هندبال
دربی ثامن به نفع سبزواری ها/ صدر در قرق ثامن‌الحجج سبزوار
ثامن‌الحجج سبزوار به یکه تازی خود در صدر جدول لیگ برتر هندبال ادامه داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر هندبال جمعه (امروز) با برگزاری دو دیدار پی‌گیری شد. مهمترین بازی هفته دربی ثامن بود که با برتری سبزواری ها به پایان رسید تا این تیم جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند. ثامن‌الحجج سبزوار هم در یک دیدار پایاپای و پر تب و تاب ثامن‌الحجج مشهد را با نتیجه 29 بر 27 شکست داد.

در کرمان، مس موفق شد با اختلاف 4 گل سنگ‌آهن گوهرزمین را شکست دهد. از این هفته قرار بود سنگ‌آهن بافق و هپکوی اراک نیز با هم دیدار کنند اما این مسابقه به دلیل حاضر نشدن تیم بافق لغو شد.

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر هندبال یکشنبه 6 اردیبهشت ماه تیم‌های منیزیم فردوس و نیروی زمینی ارتش به ترتیب برابر نفت و گاز گچساران و شهرداری تبریز به میدان می‌روند.

در حال حاضر ثامن‌الحجج سبزوار با 25 امتیاز در مقام اول و تیم‌های منیزیم فردوس و ثامن الحجج مشهد به ترتیب با 20 و 19 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.