اولین وزیر زن جمهوری اسلامی ایران در راه سبزوار

امروز سبزوار میزبان یکی ازآخرین وزرای دولت خواهد بود که به بزرگترین مرکز بهداشتی و درمانی غرب خراسان رضوی سفر خواهد کرد.

براساس آخرین اطلاعات دکترمرضیه ی وحید دستجردی بعداز ظهر شنبه 26 آذر سال جاری به سبزوار می آید تا ازنزدیک به مسائل بهداشتی و درمانی سبزوار و شهرستان های جوین ، جغتای و خوشاب رسیدگی کند.

البته براساس خبرهای رسیده دکتر دستجردی در این سفرابتدا به شهرستان خوشاب که یکی از شهرستان های تازه تأسیس غرب خراسان است وارد می شود .این حضور قطعاً برای خوشابی ها یک نقطه ی عطف خواهد بود. دکتر دستجردی پس از این حضور در خوشاب به سبزوار وارد خواهد و طبق خبرهای شنیده شده برای حضور در شهرستان های جوین و جغتای برنامه ی خاصی وجود ندارد . اما این بدان معنا نیست که جوین و جغتای از فواید این سفر بی بهره خواهند ماند. بلکه همین که خانم وزیر به سبزوار شهر مادری ناحیه ی غرب خراسان رضوی می آید به این معنی است که نه تنها شهرستان های نامبرده بلکه حتی در نگاهی فراتر دیگر شهرستان هایی نظیر بردسکن و کاشمر و خلیل آباد هم می توانند از برکات این سفر  و مصوبات آن بهره مند شوند.

پس اینک بی صبرانه منتظر می مانیم تا در ساعات آینده حضورآخرین نفر از وزرای دولت دهم را در سبزوارجشن بگیریم.

البته خانم وزیر آنقدر دیر کرد که برخی گمان  کردند برای آمدن زیرلفظی می خواهد ، اما مسئولین شهرستان سبزوار با نفوذ و قدرت خود توانستند این بانوی سرسخت را ، به خیر و خوشی و بدون هیچ گونه زیر لفظی به حوزه ی مدیریتی خود بکشانند. بایدبه آنان گفت : دست خوش!

 کد : 5715

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما