روز گذشته

کلاس های گروه ارتباطات دانشگاه آزاد به احترام مرحوم حسین قندی تعطیل شد

تعطیلی کلاس‌های گروه ارتباطات دانشگاه آزاد به احترام استاد قندی

کلاس‌های درسی گروه ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی علوم تحقیقات، امروز به احترام استاد قندی تشکیل نشد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، سلطانی فر مدیر گروه ارتباطات واحد علوم‌ و تحقیقات دانشگاه آزاد از تعطیلی تمام کلاس های درسی این واحد دانشگاهی به احترام درگذشت حسین قندی مدرس ارتباطات و روزنامه نگاری خبرداد.

حسین قندی، استاد ارتباطات و روزنامه‌نگاری عصر روز پنجشنبه 3 اردیبهشت در سن 64 سالگی دار فانی را وداع گفت.

وی یکی از تاثیرگذارترین استادان روزنامه‌نگاری کشور در سه دهه گذشته بود .

قندی متولد اسفند 1330 در سبزوار و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت بین‌الملل از آمریکا بود که از اوایل دهه‌ی 50 تا اوایل دهه 90 نزدیک به 40 سال فعالیت و تدریس روزنامه‌نگاری را در کارنامه خود داشت.

وی علاوه بر سال‌ها تدریس علوم ارتباطات در دانشگاه علامه طباطبایی و آموزش صدها خبرنگار و روزنامه‌نگار شاغل در روابط عمومی‌ها و رسانه‌های کشور، در حوزه خبر جراید کثیرالانتشار نظیر کیهان، ابرار، اخبار، انتخاب و جام جم مسئولیت داشت و به خاطر تسلط و نوآوری‌های ویژه در این زمینه به «سلطان تیتر» شهرت پیدا کرد.

از استاد حسین قندی تألیفات متعددی چاپ و منتشر شده که کتب تخصصی «روزنامه نگاری نوین»، «مقاله نویسی در مطبوعات» «روزنامه نگاری تخصصی» و «تخیل در روزنامه‌نگاری» از مهم ترین آنهاست.

مراسم تشییع حسین قندی، استاد و پیشکسوت روزنامه‌نگاری کشورمان، صبح امروز از مقابل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه برگزار شد.

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما