نماینده بردسکن و کاشمر خبر داد:

محور سبزوار به بردسکن و بردسکن به بجستان دو بانده می شود

 به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح بردسکن، دکتر اسماعیل نیا ،نمایندۀ مردم بردسکن، خلیل آباد و کاشمر، با حضور در جمع مردم روستای خمین، با اشاره به میزان بارندگی بهاری سال جاری از مردم خواست با استفاده بهینه از آب، چه در بحث شرب و چه کشاورزی به اقتصاد کشور کمک کنند.

محمد اسماعیل نیا، گازرسانی به خمین را نعمت بزرگی دانست و اظهار داشت: به زودی عملیات حفاری چاه کشاورزی این روستا، آغاز خواهد شد و به تبع آن، باغداری و کشاورزی این روستا مجددا" رونق خواهد گرفت.

دکتر اسماعیل نیا در ادامه، با حضور در دفتر امام جمعه به تبیین برنامه های خود در حوزه انتخابیه پرداخت و اظهار کرد: هر چه اتحاد و وحدت بیشتر باشد انسجام کارها قوت بیشتری را به خود می گیرد.

وی پیگیری عملیات ساخت فرودگاه شهید مدرس، منطقه آزاد تجاری کاشمر، ارتقاء دانشکده پرستاری در کاشمر، گاز رسانی به کوهسرخ، تکمیل بیمارستان 32 تحت خوابی خلیل آباد و تجهیز آن، ایجاد نمایندگی دانشگاه آزاد اسلامی در خلیل آباد، توجه به گردشگری خلیل آباد و ایجاد سرمایه گذاری در بحث بسته بندی محصولات باغی و آسفالت محور های روستایی و نیز دو بانده کردن محور خلیل آباد به بردسکن، دوبانده کردن سبزوار به بردسکن و بردسکن به بجستان، آبرسانی به روستاهای کوهپایه ای در این منطقه و اجرای طرح آبرسانی به روستای کاسف، گاز رسانی به روستاهای منطقه، تامین پزشکان متخصص در بیمارستان بردسکن و تأمین تجهیزات درمانی در این منطقه ، اخذ 150 میلیارد ریال از محل ماده 180 برای 150 طرح و پروژه در سه شهرستان کاشمر، بردسکن و خلیل آباد و بخش های کوهسرخ، انابد، شهرآباد و کندر، تعریض جاده بردسکن به شهرآباد از عمده فعالیت های خود نام برد.

وی ائمه جمعه را محور وحدت و همدلی نام برد و گفت: ائمه جمعه به عنوان نماینده ولی فقیه نقش بسزایی را در تبیین شعار امسال مقام معظم رهبری به عهده دارند.

در ادامه حجت الالسلام علی اصغر امینی ،امام جمعه بردسکن، هم با تشکر از این خدمات و اقدامات نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مجلس را محل قانون گذاری نام برد و مشکلات اقتصادی را گریبانگیر مردم دانست و خواستار پیگیری این مهم از طریق مجلس شورای اسلامی شد.

منبع: شبکه اطلاع رسانی دانا

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما