عزم جدی برای مبارزه با فساد اقتصادی در کشور وجود ندارد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: عزم جدی برای مبارزه با فساد اقتصادی در کشور وجود ندارد.

 محمدرضا محسنی ثانی در گفتگو با بصیر سبزوار اظهارداشت: یکی از معضلات  که هم اکنون بخش های مختلف را درگیر  کرده است فساد نگران کننده ای است که در دستگاه ها شیوع پیدا کرده است.

 
وی تصریح کرد: علی رغم تاکیدات رهبری و توجه ای که ایشان در مبارزه با این پدیده شوم دارند متاسفانه عزم جدی برای مبارزه و ریشه کنی در بین مسئولان امر دیده نمی شود.

 
نماینده مردم سبزوار درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر نه تنها عزم جدی برای مبارزه وجود ندارد بلکه اهلی هم برای مبارزه با فسادی اقتصادی واجتماعی وجود ندارد.
 

عضو کمیسیون امنیت داخلی مجلس با اشاره به اقدامات مربوط به مبارزه و افرادی که در این مسئولیت ها قرار گرفته اند عنوان کرد: متاسفانه افرادی هم که با ادعای دست پاکی در این مناصب قرار گرفتند با دستمال کثیف به این موضوع پرداخته اند.

 
محسنی خاطر نشان کرد: دستگاه هایی که متولی این امر بودند نیز درگیر این مشکل شده اند و موضوع فساد بیش ازحد مورد بی کفایتی قرار گرفته است.

 
نماینده مردم سبزوار بیان داشت: سران سه قوه بیش از آنچه تاکنون درقالب گفتارها به این موضوع پرداخته اند باید به صورت جدی برای مبارزه همت کرده و این مسئله را در دستور کار هر روزه خود قرار دهند.

وی با بیا ن اینکه موضوع فساد اقتصادی در تمامی شئونات رسوخ کرده خاطر نشان کرد: این موضوع مورد انتقاد جدی مردم قرار گرفته و مسئولان باید فکری اساسی به همراه عمل در این مورد انجام دهند.

منبع : بصیر سبزوار

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما