۱۶۰تا ۶۰۰هزار تومان افزایش حقوق معلمان از ابتدای مهر ماه سال جاری

سید جواد حسینی در گفتگو با بصیر سبزوار با اشاره به تصویب طرح رتبه بندی معلمان در آخرین جلسه هیئت دولت اظهار داشت: با اجرای این طرح از ابتدای مهرماه از ۱۶۰ هزار تومان تا ۶۰۰ هزار تومان در احکام فزهنگیان اعمال خواهد شد.

 وی ادامه داد: اجرای این طرح همانند طرح رتبه بندی دانشگاهیان خواهد بود و در بازنشتگی فرهنگیان تاثیر خواهد داشت.
 
حسینی در تشریح طرح رتبه بندی معلمین بیان داشت: در این طرح ارتقا سطح کیفیت ،افزایش انگیزش ،بالابردن سطح مهارت و مهارت و همچنین افزایش منزلت فرهنگیان در دستور کار قرار گرفته است.

 مدیر کل آموزش و پرورش تصریح کرد: علی رغم تمام محدودیت های مالی دولت در سال گذشته و تخصیص تنها ۸۰ درصد از بوده دستگاهها بودجه وزارت آموزش و پرورش ۱۱۰درصد تخصیص یافته که این امر نشان از نگاه ویژه دولت به بخش آموزش و پرورش دارد.

وی گسترش صندوق ذخیره فرهنگیان در استان ها را از دیگر اقدامت در جهت افزایش سطح رفاه و معیشتی فرهنگیان دانست و افزود: گسترش کمی و کیفی بانک سرمایه و استفاده از اندوخته های فرهنگیان کمک بیشتری به آنها خواهیم کرد.
 
حسینی به افزایش پرداختی به بازنشتگان تا سقف ۱۷ میلیون تومان اشاره کرد و بیان داشت: این مبلغ در ادوار گذشته بیش از ۲ میلیون تومان نبوده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی خاطر نشان کرد: ایجاد مراکز گردشگری بزرگ فرهنگی با رویکرد توسعه از درون و سهامدار پروژهوایجاد مدارس پیرامون حرم جزء طرح های افزایش رفاه فرهنگیان خواهد بود.

منبع : بصیر سبزوار

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما