گزارشی از روزهای پایانی اولین جشنواره داستان خوانی رضوی در دانشگاه حکیم سبزواری

اولین جشنواره داستان خوانی رضوی در دانشگاه حکیم سبزواری، با ۴۳ نفر شرکت کننده درمرحله اول آغاز و مورد ارزیابی هیات محترم بازبینی متشکل از آقایان محسن فرمانبر،حسین معدنی و نماینده مذهبی دانشگاه سبزوار قرار گرفت.

به گزارش مجله اسرارنامه، بعد از اعلام نظر و جمع بندی امتیازها تعداد ۱۹ نفر به بخش نهایی جشنواره راه یافتند تا در روزهای شنبه و یکشنبه دوم و سوم خردادماه 94 در سالن آمفی تآتر انجمن هنرهای نمایشی واقع در میدان نقابشک و تالار شریعتی دانشگاه حکیم به رقابت بپردازند.

طبق اعلام ستاد برگزاری جشنواره مراسم اختتامیه و اعلام نتایج هیأت داوران در روز یکشنبه برگزار می گردد و طی مراسم ویژه ای به نفرات اول تا سوم لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

گفتنی است، طی توافقی که بین سیدنورالله رضوی مدیرفرهنگی دانشگاه حکیم سبزواری با سیدهادی زرقانی  مسئول انجمن نمایش سبزوار انجام شد، بخش اجرایی اين جشنواره به انجمن هنرهاي نمايشي شهرستان سپرده شده است.

بر مبنای همین گزارش، از روزي كه این جشنواره به مرحله اجرا وارد شد، سه وركشاپ نیز با حضور نویسندگان برجسته و اساتیدی نظیرحسين معدني، كاظم دامغان ثاني، هادی زرقاني و محسن فرمانبر برگزار شده است.

لازم به ذکر است، موضوع تمام داستان ها پیرامون زندگی، شخصیت و کرامات امام رضا (ع) است.

مرحله بازبيني آثار اولین جشنواره داستان خوانی رضوی در تالار شريعتي دانشگاه حكيم سبزواری صورت گرفته است و مرحله نهايي آن هم شنبه و يكشنبه در دو محل آمفی تئاتر بیهقی واقع در میدان نقابشک و تالار شریعتی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می شود.

لازم به ذکر است، در این مدت خانم ها فاطمه شریف نیا، بیارجمندی و آقای حسین شباهنگ(غایبی) زحمات زیادی  در ستاد اجرایی این جشنواره کشیده اند.

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما