خدمات آموزشی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ارزیابی و رتبه بندی می شود

خدمات آموزشی در دانشگاه‌های علوم پزشکی رتبه بندی می شود

برنامه رتبه بندی خدمات آموزشی با ارزیابی وضعیت موجود ارائه خدمات در دانشگاه های علوم پزشکی در دستور کار مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر شهرام اجتماعی مهر - رئیس مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت با اعلام این خبر افزود: این رتبه بندی در راستای بهبود و ارتقا کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور، صورت می گیرد.

وی افزود: حاصل کار اقدامات انجام شده در اجرای این برنامه،‌ تدوین شاخصها و ابزار رتبه بندی بوده که براساس برنامه زمان بندی اجرای طرح و با توجه به تصمیمات متخذه در آخرین نشست مدیران آموزشی دانشگاه ها در دیماه سال ۹۳ دانشگاه های علوم پزشکی یزد، کرمانشاه، سمنان، شهید بهشتی،‌گیلان ، گلستان، سبزوار و آبادان داوطلب اجرای آزمایشی فاز اول این ارزیابی شده اند.

رئیس مرکز خدمات آموزشی گفت: این مرکز با هدف ارتقاء کیفیت خدمات رسانی در راستای تکریم ارباب رجوع و نیز دستیابی به آمار و اطلاعات از طریق گزارش گیری الکترونیکی، ارتقاء و توسعه خدمات الکترونیکی را در دستور کار خود در برنامه های عملیاتی سالجاری قرار داده است.

اجتماعی مهر افزود: همچنین در راستای تفویض اختیار امور اجرایی به دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی به منظور حفظ تکریم ارباب رجوع و کاهش مراجعات غیر ضرور به ستاد،‌ دستورالعمل واگذاری فرآیند مربوط به «انصراف از تحصیل دانشجویان علوم پزشکی» تهیه و جهت تائید به دفتر امور حقوقی ارسال شده است که پس از تائید نهایی به دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما