گزارشی از جنبش یمن تنها نمی ماند در دانشگاه فرهنگیان سبزوار

به گزارش سلام معلم، کمپین حمایت از مردم مظلوم یمن تحت عنوان “یمن تنها نمی ماند” توسط بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان سبزوار در روز سه شنبه ساعت ۲۱ در محل دانشکده تربیت معلم علامه طباطبایی سبزوار(دانشگاه فرهنگیان سبزوار)برگزار گردید.
 
در این برنامه علاوه بر سخنرانی حجت الاسلام غفوری و نیز پخش موشن گرافیک درباره ی اتفاقات یمن، بیانیه ای نیز توسط دانشجویان دانشگاه فرهنگیان سبزوار قرائت و در پایان امضاء گردید.
 
از اتفاقات جالب این برنامه، حضور تعداد زیادی از دانشجویان اهل سنت در کنار دانشجویان اهل تشیع دانشگاه بود .
 
 
متن بیانیه:

 

من غزة الی الیمن اوقفوا المجزرة تجاه الاطفال…
 از غزه تا یمن کشتار کودکان را متوقف کنید.

آل سعود هیچ ربطی به اسلام ندارد. در آینده ای نزدیک از کار خود پشیمان خواهد شد و خروش مردم یمن، آل سعود را در باتلاق نابودی خود خواهد کشاند.
 شکی نیست که آل سعود همان آل یهود و اذناب صهیونیست‌ها هستند.مکه و مدینه سالهاست در غصب صهیونیست‌هاست/.مکه و مدینه را آزاد کنید که امروز راه قدس از مکه و مدینه می‌گذرد /.مردم یمن! امروز چشم‌ها و دلهای مردم ایران پشت سر انقلاب شماست و یقین داریم تا آزادی و فتح مکه و مدینه از پای نخواهید نشست.
 جای تعجب نیست که امروز شاهد تجاوز حکومت دیکتاتور، دست نشانده و ضد مردمی عربستان به کشور مظلوم یمن هستیم، این تجاوز که طبق معمول با همراهی دو شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل غاصب ، و تایید و پشتیبانی حکومت های وابسته به استکبار جهانی صورت گرفته است نقض آشکار حاکمیت ملی یک کشور مستقل است و در عرف جهانی از نظر همه انسان های آزادی خواه جهان اقدامی غیر قابل دفاع و محکوم به شکست است.
 در ادامه موج محکومیت های جهانی علیه این تجاوز شیطانی و ضد بشری ، دانشجویان دانشکده علامه طباطبایی سبزوار ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم یمن، خواستار توقف فوری حملات هوایی و همه اقدامات جنگی علیه کشور و مردم یمن می باشد و به همه بازیگران این صحنه توصیه میکند که تا قهر الهی دامن آنان را نگرفته است هرچه زودتر از این فتنه ، خیز خود را عقب بکشند…
 مردم یمن! در هیچ نمازی و در هیچ محفلی نیست که برای شما دعا نکنیم. ما برای کودکان قطعه‌قطعه شدۀ شما اشک می‌ریزیم. امام صادق(ع) فرمود: هر کسی که برای مظلومیت دوستان ما اهل‌بیت(ع) گریه کند مانند این است که برای ما گریه کرده است. ما برای مظلومیت شما همان‌گونه اشک می‌ریزیم که برای مظلومیت ائمۀ هدی(ع) گریانیم.

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما