رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی:

پروژه چهاربانده کردن محور بجنورد - سبزوار در سال 94 ردیف اعتباری گرفته است

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در گفت‌وگو با تسنیم:
۴ بانده کردن جاده بجنورد به جنگل گلستان ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار گرفت

خبرگزاری تسنیم: رئیس مجمع نمایندگان مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای پروژه راه‌سازی بجنورد به جنگل گلستان در سال ۹۴، ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار گرفت.

هادی قوامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: این اعتبار در سفر اعضای کمیسیون برنامه‌ و بودجه مجلس به استان مورد موافقت قرار گرفته است.
 
قوامی گفت: چهار بانده کردن محور بجنورد- اسفراین- سبزوار نیز در سال 94 ردیف اعتباری گرفته و نام این پروژه در جدول 20 گنجانده‌ شده است و امید می‌رود با بهره‌برداری از آن، مردم استان از مزایای آن برخوردار شوند.
 
نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی افزود: گفت: اجرای این محور به طول 180 کیلومتر، یک هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
 
وی در بخش دیگر سخنان خود، به بازدید اعضای کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس از طرح راه‌سازی میامی به جاجرم اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون 70 درصد از این طرح اجراشده و مابقی طرح نیز در قطعه‌های مختلف در دست پیگیری است.
 
قوامی، قول مساعد برای حمایت از تولیدات داخلی را از دیگر نتایج سفر اعضای کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس به استان عنوان کرد و گفت: اعضای این کمیسیون در این سفر با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان در بخش‌های مختلف صنعتی و کشاورزی آشنا شدند و البته موفقیت بخش خصوصی در برخی پروژه‌های صنعتی استان نیز برایشان قابل‌توجه بود.
 
رئیس مجمع نمایندگان مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: واحد صنعتی آذین فورج در اسفراین، به‌عنوان یکی از صنایع پایین‌دستی فولاد، تولیدکننده 285 نوع محصول است که بهره‌وری مناسب و بالای آن توانست توجه اعضا را به خود جلب کند.
 
قوامی افزود: این واحد صنعتی برای طرح توسعه‌ای خود در 25 هکتار از زمین، به 30 تا 40 میلیون دلار تسهیلات دارد.
 
به گفته رئیس مجمع نمایندگان مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی این واحد تولیدی توانسته است قیمت محصولات تولیدی خود را با وجود تورم و افزایش قیمت‌ها، در سال 94 ثابت نگهدارد و امسال افزایش قیمتی نداشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

نظرت را بنویس
comments

باران

و اما نمایندگان سبزوار بی خبر از سبزوار
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما