گزارشی از فعالیت های دبیرخانه مسابقات استانی قرآن کریم در سبزوار


دیار سربداران بار دیگر در آستانه میزبانی از یک رویداد مهم فرهنگی ومذهبی قرار دارد که بین روزهای 28 آذر الی 1 دی ماه سال جاری در این شهر به اجرا درخواهد آمد.
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ، برگزاری سی و پنجمین دوره از مسابقات استانی قرآن کریم با حضور بیش از 600 نفر شرکت کننده از تمام شهرستان های خراسان رضوی ، بزرگترین رویدادقرآنی سال 91 است که برای اجرای هرچه با شکوه تر آن از مدت ها قبل شمار زیادی از فعالان فرهنگی و مذهبی دارالمومنین سبزوار بسیج شده اند.
ریاست این مسابقات برعهده معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار است و دبیری آن را حجت الاسلام صفرپور رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار برعهده دارد. و البته در کنار این دو نهاد شهرستان سایر دستگاه های اجرایی نیز هریک به نوبه خود وارد مشارکت های گسترده ای در اجرای این برنامه بزرگ استانی شده اند.
نکته قابل توجه در این مراسم نیز مانند بسیاری از برنامه های فرهنگی و مذهبی غرب خراسان رضوی حضور گسترده نیروهای مردمی است که حال وهوایی صمیمانه ای به دبیرخانه سی و پنجمین دوره از مسابقات استانی قرآن کریم بخشیده است.
برمبنای همین گزارش این روزها شمار زیادی از چهره های فرهنگی ، مذهبی ، هنری و اجتماعی سبزوار درمحل اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان گرد هم آمده اند تا با همت مردمی خود ، در راه قرآن و محافل قرآنی سنگ تمام بگذارند.
علیرضا رادمان مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد و مسوول پیشین کانون هنرمندان سبزوار ، رضا شجاع مقدم از کارمندان فعال وشناخته شده اداره فرهنگ و ارشاداسلامی ، سید حسین پورسجادی وکیل پایه یک دادگستری و هنرمند و فعال فرهنگی و مذهبی سبزوار ، فهیمه محسنی ثانی معاون دانشکده علوم قرآنی و عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان ، معصومه علی آبادی عضو هیئت مدیره کانون خورشید بیهق و سیدنورالله رضوی رئیس دانشکده علوم قرآنی و از چهره های شاخص فرهنگی غرب خراسان رضوی از جمله چهره های فعال و مردمی هستند که تا کنون در ستاداجرایی مسابقات استانی قرآن کریم حضور پیدا کرده اند.
مجله اینترنتی اسرارنامه طبق رسالت فرهنگی و اجتماعی خود سعی خواهد کرد درحد توان ، گزارش های خبری و تصویری کاملی از فعالیت های ستاد اجرایی مسابقات استانی قرآن کریم ، منتشر نماید.
به همین منظور خبرنگار اسرارنامه روزهای گذشته شمار زیادی عکس و مصاحبه وگزارش خبری از فعالیت های دبیرخانه سی و پنجمین دوره از مسابقات استانی قرآن کریم ، تهیه کرده است که از امروز به تناوب این مطالب جمع آوری شده را منتشر نماید.
در همین راستا شما مخاطبین گرامی همینک می تواند با مراجعه به پیوند زیر شاهد گزارش تصویری از برپایی دبیرخانه سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در محل اداره اوقاف سبزوار باشید.
این عکس ها توسط خبرنگار اسرارنامه تهیه شده است و استفاده از آنها با ذکر منبع مجاز می باشد:
گزارش تصویری از راه اندازی دبیرخانه مسابقات استانی قرآن کریم


کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید:
گزارشی از مشاهیر و نخبگان دینی و قرآنی سبزوار

نظرت را بنویس
comments

برقبانی

سلام دوست عزیز و بزرگوار امیدوارم حالتون خوب باشه و ما رو از دعای خیرتون محروم نکنید. ایشالله شهدا همیشه کمکتون کنند. با مطلبی با عنوان(برتری موذن سبزواری در مسابقات کشوری مدهامتان) منتظر حضور و نظر گرمتون هستم. khademoshohada1.ir اللهم عجل لولیک الفرج ایشالله شهید شی شهادت بنده ی حقیر التماس دعا
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما