خبرآمد ، تاکسی هوایی در راه است...

مدتی قبل خبر راه اندازی پروژه تاکسی هوایی در سبزوار در رسانه های خبری ملی و محلی منتشر شد .

این پروژه در راستای کاهش ترافیک و ایجاد شهر سالم در ابتدای امر در 4 شهرستان کشور که از آمادگی بیشتری برخوردارند اجرا خواهد شد و سبزوار یکی ازاین شهرهاست.

با وجود اهمیت و ارزش بالای اجرای این پروژه در سبزوار که می تواند حتی در سالهای ابتدایی راه اندازی به یکی از جاذبه های شهری این  دیار کهن تبدیل شود ،  اما برخی از طنز پردازان و نکته سنجان همشهری از زاویه دید طنز آمیز به این موضوع نگاه کرده اند و ماحصل آن داستان طنزی شده است ، که در این قسمت تقدیمتان می گردد :

خبرآمد ، تاکسی هوایی در راه است ...

خبررسیده است که سبزوار به زودی به سیستم تاکسی هوایی آن هم به صورت 12نفره مجهزخواهد.به همین منظور سیسم هوایی اسرارنامه متن خوش آمدگویی برای همشهریان ومسافران تاکسی های هوایی آماده کرده است.
با سلام وصلوات به روح لبریز از شجاعت مسافرین هوایی
ورود شما عزیزان،سیر شدگان از زندگی و مشتاق زندگی ابدیت را به تاکسی هوایی سبزوار خوش آمدمی گوییم
از آنجایی که بشر تنها وسیله جهت تقرب به منزلگه ابدی می باشند.به همین منظور خداوند مشیت خود را شامل احوالات ما نمود تا شما را در یک چشم برهم زدن به لقا خود نائل بیاوریم.
مقصد تاکسی هواپیمایی به طور99درصد بهشت برین و تنها1درصد مقصدی که برروی بلیط شما درج شده است
مسافران از جهت خرابی کمربندها نگران نباشند.زیرا بدون کمربند ایمنی هم به راحتی می توانید به بهشت برسید.
برای اوج گرفتن تا بهشت شاید نقطه ارتفاع تاکسی به طور ناگهان به صفر برسد که شما در درجه ی اول باید خونسردی خود را جهت خواندن اشهدتان به طور احسند حفظ نمایید.جای هیچ گونه نگرانی نیست چراکه آب وهوای بهشت مساعد اعلام شده و همگی در انتظار فرود ما هستند.
گلاب نثار جانتان و گریه بازماندگان قرین ارواح تان باد.

توجه :

هرچند مجله اسرارنامه معمولاً سعی کرده است ، از فعالیت ها و دست آوردهای محلی شهرسبزوار حمایت کرده و با دیده احترام به تمامی اقدامات انجام گرفته برای آبادانی این دیار سرافراز نگاه کند ، اما زبان طنز و ظریف بینی نویسنده مطلب پیش رو که آن را به بخش نظرات اسرارنامه ارسال کرده ا ست ، در حدی است که نمی توانیم از انتشار آن خود داری نماییم.

با این وجود امیدواریم که پروژه تاکسی هوایی که می تواند تأثیرات خوبی درجهت افزایش شاخص های شهر کم ترافیک ، سالم و جذاب داشته باشد ، با تلاش شهرداری محترم و اعضای شورای شهر و سایر مسئولین امر ودر موعد مقرر در سبزوار انجام شود.

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما