محل تبلیغ شما در اسرارنامه اولین مجله تحلیلی غرب خراسان رضوی

مجله اینترنتی اسرارنامه اولین مجله تحلیلی شهرستان سبزوار است که از سال 90 راه اندازی شده است و بیشترین دغدغه تحریریه این وبسایت تهیه و انتشار مطالب تحلیلی در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری، سیاسی و اجتماعی دیار سربداران بوده است.

اسرارنامه در این مدت در رقابت با رسانه های مختلف شهرستان از جمله پایگاه های خبری و مجلات اینترنتی گوناگون موفق به جذب مخاطبان فراوانی در شهرستان های غرب خراسان رضوی به ویژه کهن شهر سبزوار شده است.

به طوری که در حال حاضر (نیمه آذر 93) این مجله طبق رتبه بندی سایت آماری alexa.com در ردیف 3 وبسایت پربیننده غرب خراسان رضوی قرار گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هم اکنون روی پیوند زیر کلیک کنید:

بررسی رتبه بندی سایت های خبری و تحلیلی سبزوار در alexa

 

اسرارنامه اینک تصمیم دارد، جهت تأمین هزینه های این رسانه، به انتشار تبلیغات محصولات، فعالیت ها و ... مخاطبان گرامی خود با قیمت هایی بسیار مناسب بپردازد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی تبلیغات در اسرارنامه با این شماره تماس بگیرید:

05144452070

نظر به اینکه مجله اینترنتی اسرارنامه نیز مانند بسیاری از رسانه های اینترنتی از ابتدا تا کنون، فعالیت های فرهنگی خود را به صورت رایگان انجام داده است، هر یک از مخاطبان گرامی این مجله که در این مدت نحوه فعالیت و مطالب اسرارنامه را پسندیده اند، و همه روزه از مطالب این وبسایت استفاده می کنند، در صورت تمایل می توانند با سپردن تبلیغات خود به ما، تحریریه اسرارنامه را جهت تأمین هزینه های مورد نیاز، یاری رسانند و بدین ترتیب در استمرار فعالیت های اولین مجله تحلیلی غرب خراسان رضوی در دارالمومنین سبزوار ریشه فرهنگی خراسان مشارکت نمایند.

نظرت را بنویس
comments

مهري

اهم سخنان دکتر حسینی مدیر کل محترم آموزش و پرورش خراسان رضوی در جمع کارشناسان و روسای روابط عمومی ادارات استانهای خراسان رضوی و مازندران ☆ در جامعه امروزی دو رقیب خانواده ها مدارس و رسانه هستند . ☆ روابط عمومی ها نیز رقبایی دارند که مهم ترین آنها شبکه های اجتماعی هستند و جامعه را دستخوش تغییرات اساسی میکنند و جامعه طوفانی ایجاد میکنند. ☆ جامعه کوتاه مدت از منظر روابط عمومی یعنی جامعه هایی ایجاد می شود و بعد از مدت کوتاهی حذف می شودو البته تائید خود را می گذارد . ☆ روابط عمومی با جامعه ریزوماتیک روبروست یعنی مسیرها اطلاعاع رسانی منشعب شده و کار روابط عمومی سخت شده است . ☆ کسی که میخواهد کار روابط عمومی انجام دهد باید استراتژی مبتنی توسعه ارتباطات داشته باشد تا روابط مفید و متعادل را درون سازمان و برون سازمان بوجود آورد . ☆ ارتباط بخشهای مختلف دارد ارتباط با طبیعت ارتباط با خود ارتباط با خدا ارتباط با دیگران که همان روابط عمومی است. ☆ارتباط با دیگران میشود میشود تزاحمی باشد ، مداخله جویانه باشد ، ارتباط غفلتی باشد ، ارتباط حمایتی باشد ، ارتباط تتابعی باشد و یا ارتباط تعاملی باشد . و که اگر روابط عمومی بتواند ارتباط تعاملی برقرار کند موفق خواهد بود . ☆ اگر روابط عمومی قوی باشد یک سازمان موفق است . روابط عمومی باید مشارکت گرا باشد و ارتباطات را در درون و برون سازمان افزایش دهد . ☆ روابط عمومی باید گوش قوی داشته باشد . ☆ روابط عمومی باید تسهیل گر باشد . ☆ امکانات روابط عمومی ها بعضا کم و اندک است اما میتوان با همین بضاعت روابط عمومی را تبدیل به خبرگزاری کرد و از حداقل داشته ها نهایت استفاد را کرد . ☆ اگر روابط عمومی خوب کار نکند سازمان ها خوب کار نمیکنند . ☆ روابط عمومی باید از اطلاع رسانی مجازی استفاده کند و از تردد امواج به جای تردد افراد استفاده شود .

محمد

سلام دوست خوب سبزواری در زمان جنگ داشتم به نام علیرضا واله می خواستم خواهش کنم اگر می شناسید ارتباطش را با من بر قرار کنید سال 61 تیپ یک لشگر 77 منطقه جنوب بودیم من محمد محمد یوسفی هستم

مهدی

اره منمی شناسم بکویم علیرضا پسر ورزش کار است شوخی کردم ببخشید بنویس بکویم

نفیسه

اومم خوبه فقط لطفا جدید بزارین با اهنگ بی کلام

فاطمه

از نظر من عالیه با این سرود جایزه ای گرفتم بابت همه چی ممنونم

92127100623

سلام لطفاباتمام بازیگران مصاحبه داشته باشیدممنون

ملیکا

درست است خیلی عالی میشود

ایثار ایوبی

سلام و روزتون بخیر مزاحم شدم ببینم شما تبلیغات متنی دارید و اگر دارید مبلغ تبلیغاتتون چقدره

emir

سلام خسته نباشین کاش یه پایه ی تعرفه ای معرفی می کردین.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما