عجیب ترین و زیبا ترین مکانهای دنیا

به گزارش نورنيوز؛ سفر به مقاصد گردشگری مانند دیوار چین، میدان تایمز، برج پیزا یا برج ایفل می توانند چندین مرتبه در زندگی رخ دهد. ولی مناطق خاصی در دنیا هستند که هم عجیب بوده، هم امکان نابودی آن وجود دارد و هم سفری خاطر انگیز را برای ماجراجویان فراهم می کند.

پایگاه اطلاع رسانی Quora با بررسی عقاید گردشگران درباره بهترین مناطق گردشگری، عجیب ترین ها را معرفی کرده است.

پلکان بهشت

پلکان بهشت که به پلکان هایکو هم معروف است در هاوایی واقع شده است. این پلکان در جنگ جهانی دوم  توسط نیروهای آمریکایی با 3922 پله ساخته شد.

 

کاپوچین کریپت (Capuchin Crypt)

کاپوچین کریپت منطقه ای در کلیسای سانتا ماریا دلا ر رم ایتالیا است که اسکلت بیش ار 4 هزار راهب را در خود نگه داشته است. این اسکلت ها به وصیت خود راهبان در این منطقه نصب شده اند.

جزایر آپوستل Apostle Island

جزایر آپوستل شامل 21 جزیره در ویسکانسین آمریکا است که شامل زیباترین قندیل های یخی در جهان است.

معبد مرمر راناکپور Ranakpur

معبد مرمر راناکپور در هندوستان زیباترین معبد در نوع خود است. این معبد شامل 1440 ستون مرمری است که هرکدام به یک شکل ساخته شده اند.

پارک آتشفشانی وای اُ تاپو (Wai-O-Tapu)

پارک آتشفشانی وای اُ تاپو  در نیوزلند بیشتر به منطقه زندگی موجودات فضایی شباهت دارد. در این منطقه شاهد جریان آب و هوا با رنگهای سبز و نارنجی و طلایی هستید.

آمفی تئاتر الجم El Jem

آمفی تئاتر الجم در تونس آثر ماندگار از حضور امپراطوری روم در این منطقه است. این آمفی تئاتر در قرن سوم میلادی ساخته شده و مرکز نمایشهای گلادیاتوری با ظرفیت 35 هزار نفر است.

 
کوهستان هوآشان Mount Huashan

کوهستان هوآشان در ایالت شانزی چین یکی از ترسناک ترین  خطرناک ترین راه های کوهستانی جهان است. این مسیر کوهستانی در ارتفاع 2 هزار و 100 متری قرار دارد

کوهستان اسموکی

کوهستان اسموکی در پارک ملی تنسی آمریکا هر تابستان شاهد حضور گونه خاصی از کرمهای شب تاب است که فقط دو هفته دوام دارند.

 
آلبروبلو

آلبروبلو روستایی در ایتالیاس که دقیقا در پاشنه نقشه چکمه شکل ایتالیا واقع شده است و گذشته از طراحی زیبای شهری از بهترین غذاهای مدیترانه ای برخوردار است.

پارک هیتاچی

پارک هیتاچی در ژاپن در فضایی به وسعت 47 هکتار است و به داشتن بوته های رنگارنگ از گونه های مختلف معروف است.

معدن نمک  سالینا توردا

این معدن در ترانسیلوانیا رومانی واقع شده و قدمت آن به قرن 17 میلادی باز می گردد. این معدن از دهه 90 میلادی به عنوان یکی از مقاصد گردشگری رومانی معرفی شد.

تپه مغناطیسی

تپه مغناطیسی در ایالت برونزویک کانادا یکی از جاذبه های گردشگری جالب است. درصورتی که اتومبیل خود را نزدیک این تپه پارک کنید، امواج مغناطیسی موجب حرکت آن خواهند شد.

 

منبع : نور نیوز
 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما