عکسی زیبا از میدان آل احمد سبزوار با هلی شات

تصویری متفاوت از میدان آل احمد سبزوار به تازگی در شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام منتشر شده ، که مورد استقبال کاربران سبزواری این شبکه ها قرار گرفته است.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه این تصویر توسط استدیو اکشن و به وسیله هلی شات به صورت هوایی گرفته شده است و زیبایی این میدان سرسبز در یکی از محلات نزدیک به مرکز شهر سبزوار را نشان می دهد.

میدان آل احمد در سال های گذشته دارای چهار اصله درخت بید مجنون بود که زیبایی و هویت خاصی به آن بخشیده بودند و بعضی مسافران و میهمانان این شهراز آل احمد به  عنوان میدان درخت های بیدمجنون یاد می کردند، اما متاسفانه در چند سال اخیر آن بیدمجنون های زیبا خشک و قطع شده اند و اکنون به جای آن ها درختان دیگری کاشته شده است.

با این حال میدان آل احمد به همراه 4 قطعه فضای سبز کوچک در حاشیه آن هنوز هم به ویژه در فصول بهار و تابستان سرسبزی و طراوت خود را دارند که در این عکس هوایی هم در میان ساختمان هایی که دو تا دور این میدان را گرفته اند مانند جزیره ای سبز دیده می شود.

گفتنی است، به تصویربرداری هوایی توسط هلیکوپترهای کنترل از راه دور در سایزکوچک که یک دوربین باکیفیت بالا را حمل می کند ، هلی شات گفته می شود.
 
تصویربرداری هوایی (هلی‌ شات) امکان بی‌نظیری است تا کارخانه، خط تولید، معدن، پالایشگاه، نیروگاه، بنادر، صنایع فراساحل، پروژه های عمرانی و یا سایر مکان‌های مد نظر خود را از ارتفاع‌ دلخواه و زوایای مختلف به مخاطب خود نمایش دهید.

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما