نمایی زیبا از بولوار پاسداران در شمال شهر سبزوار

صفحه «سبزوار شهر دیرینه» در اینستاگرام به تازگی تصویری از یکی از محلات شمال شهر سبزوار را منتشر کرده است که در آن جلوه زیبایی از آسمان نیمه ابری برفراز دشت سبزوار مشاهده می شود که درترکیب با ساختمان های عمدتاً چند طبقه با نماهای سفید سنگی، اطراف بولوار پاسداران تضاد زیبایی از تقابل زندگی شلوغ و متراکم شهری با سادگی و گستردگی طبیعت خداوندی را به نمایش گذاشته است.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه در این تصویر همچنین رشد سریع و عمودی شهر سبزوار در طول یک دهه اخیر به خوبی تصویر شده است به طوری که ساختمان های چند طبقه ای که در این ناحیه از شهر احداث شده اند، عمدتاً در طول کمتر از دو دهه گذشته احداث شده اند.

اکثر دنبال کنندگان صفحه «سبزوار شهر دیرینه» در اینستاگرام در نظرات ارسالی خود، زیبایی این تصویر را ستوده اند و یکی از نظر دهندگان استفاده گسترده از نماهای سنگی در ساختمان های جدید سبزوار را نسبت به گذشته که اکثر ساختمان های شهر به خصوص در محدوده بافت قدیم شهر نمای آجری داشت، مورد توجه قرار داده است.

گفتنی است صفحه «sabzevar_shahre_dirine» با چند هزار دنبال کننده یکی از پر طرفدارترین صفحات مربوط به سبزوار در شبکه اجتماعی اینستاگرام است.

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

عکسی زیبا از میدان آل احمد سبزوار با هلی شات  

 
نظرت را بنویس
comments

يه همكار :-)

سلام خسته نباشيد مثل هميشه فعال
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما