با کاکتوس خوشمزه فکر کنيد / خوشمزه زندگي کنيد

(قسمت اول)
اين روزها کاکتوس نام آشنايي براي تمام همشهريان
سبزواري شده است.
کاکتوس ؟ بله دقيقاًٌ کاکتوس
نه اشتباه نکنيد منظورمان آن گياه سخت و خشن روييده در بيابان هاي خشک و کويرهاي گرم و سوزان نيست. ما داريم از يک کاکتوس بسيار زيبا ، جذاب ، با کلاس ، گرم و نرم ، لطيف و دوست داشتني صحبت مي کنيم. کاکتوسي که براي اولين بار در
سبزوار و در يکي از خيابان هاي شمالي اين شهر تاريخي روييده و در همين مدت کوتاه توجه بسياري از مردم به ويژه جوانان با کلاس  سبزواري را به خود جلب کرده است.
کاکتوس باور شما را تغيير خواهد داد. وقتي که براي اولين بار آن را ببينيد.
ديگر با اين توضيحات حتماً فهميده ايد منظورمان چيست ؟
فست فود کاکتوس پديده اي کم نظير در بين اغذيه فروشي هاي
سبزوار است. که مي تواند رضايت همه همشهريان گرامي را جلب کند.
اين فست فود تازه تأسيس ، بزرگ و شيک در خيابان رازي
سبزوار واقع شده و فعاليت خدماتي خود را از شب خاطره انگيز يلداي سال جاري شروع کرده است.
نماي بيروني کاکتوس بسيار زيبا و جذاب طراحي شده است. و در داخل ساختمان مجلل اين فست فود نورپردازي هاي زيبا ، نقاشي خوش ترکيب ديوار و سقف ، نظافت و  چيدمان شکيل ميز و صندلي ها بسيار چشم نواز است.

                       

اما شايد يکي از مهمترين ويژگي هاي فست فود کاکتوس از لحاظ بهداشتي اين باشد که آشپزخانه آن تماماً در معرض ديد مشتريان قرار دارد .
به طوري که در طراحي آشپزخانه به گونه اي برنامه ريزي شده است که از نخستين مرحله فراهم آوردن مواد اوليه غذايي تا پخت وپز و عرضه محصولات ، تماماً در معرض ديد و نظارت مشتريان عزيز قرار داشته باشد.


در تعريف از خوبي هاي کاکتوس هر چه بگوييم کم است.
شاهد اين ادعاي ما حجم انبوه مشترياني است که هرشب از ساعت 8 به بعد اکثر ميز و صندلي هاي چيده شده در اين فست فود تازه نفس شهر را پر مي کنند و مقابل پيش خوان صف مي کشند تا غذاهاي خوشمزه ، تميز و اشتهاآور کاکتوس را بخرند و بخورند و ببرند و شکر گذار فراواني اين همه نعمت خوب خدا بشوند.
وقتي که قرار باشد اين فست فود خوب همشهري را معرفي کنيم حيف است اگر به سراغ مدير جوان ، موفق وخوش فکر آن نرويم و البته با تعدادي ازکارکنان بسيار خوش برخورد و با تجربه کاکتوس به
گفتگو ننشينيم.


روزهاي آينده در همين مکان با ماهمراه باشيد تا با مدير جوان و خوش سليقه ، و دو تن از کارکنان فست فود کاکتوس نيز گفتگويي داشته باشيم.

 

نظرت را بنویس
comments

رضا

سلام واقعا دست مریزاد

سبزواری

جای جالبی است اگه میشه از محل سایت خودتون هم عکس تهیه کنید

مجتبی

سلام . تولید محتوایی که دارید واقعا عالیه . به امید موفقیت بیشتر این وب سایت .

حامد

عالیه! چقدر خوبه که در میان سایتهایی که همه انگار عصا قورت داده اند و فقط درباره سیاستمردان و مسئولان حرف می زنند، اینجا راحت کنار آدم می نشیند و با لحن خودمان حرف می زند! تبریک!

یک سبزواری

سلام خیلی جالب بود شما میتوانید سبزوار را بیشتر معرفی کنیدمن نمی دانستم کاکتوس این قدر زیباست حتما میرم
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما