استاد فتاحی: اگر به چشم بصیرت نگاه کنیم

شهدا فرومندی، محمدیانی، صباغ، رضا و مجید اردکانی به استقبال هادی آمده‌اند

استاد فتاحی: اگر به چشم بصیرت نگاه کنیم شهدا فرومندی، محمدیانی، صباغ، رضا و مجید اردکانی به استقبال هادی آمده‌اند

همه آمده‌اند رزمندگان نوجوان، جوان و میانسال دوران دفاع مقدس که اینک رنج روزگار، بر رخساشان گرد کهولت پوشانده است همه عزادارند. آسمانی شدنِ هادی هنوز زود بود هر کس به یاد ایام جبهه و هم نفسی با هادی هر کس زمزمه‌ای بر لب و اشکی بر چشم روان داشت. سخنان حاجی فتاحی پدر معظم دو شهید بزرگوار دفاع مقدس هم بر این فضای معنوی جلوه‌ای دیگر افزود.

استاد فتاحی در مراسم تشییع پیکر حاج هادی اردکانی با ذکر اینکه هادی از زمرۀ شهدا محسوب می‌شود بیان کرد: غیر از شما حاضرین عزیز که در این محفل معنوی هستید به چند تن از دوستان هم عرض کردم اگر با چشم بصیرت نگاه کنیم عدۀ دیگری هم به استقبال هادی آمدند: شهید محمد فرومندی، شهید حسین محمدیانی، شهید مجید صباغ، شهید رضا اردکانی و شهید مجید اردکانی.

خانوادۀ بزرگ اردکانی از قدیمی‌ترین خانواده‌های مذهبی سبزوارند که حدود هفتادهشتاد سال پیش حاج علی‌اصغر اردکانی، حاج علی اکبر اردکانی در هیات‌های عزاداری پیشتاز بودند و این هادی در آن خانواده بزرگ شد. روح و خون و جسم و بدنش آغشته به ایمان و عشق به اهلبیت است. جنگ و انقلاب هم ایشان را بیشر ساخت. اون گنجی هم که ما اسم‌ش را می‌گذاریم رنج، اونم خدا بهش عنایت کرد و این را پاکِ پاکِ پاک به محضر خودش با ندای ارجعی فرا خواند.

 بار دیگر از همۀ شما تشکر می‌کنم برادران عزیز خواهران محترم، هیچ وقتی هادی به این اندازه نمی‌دانست که دوستش دارند. این خداوند است که محبت او را در دل شما قرار داد و در این روز اینجا حاضر شدید. خدواند به همۀ شما اجر و پاداش دنیوی و اخروی عنایت کند. از همۀ شما می‌خواهم این جمله را باز هم تکرار کنید «ما غیر از خوبی از هادی اردکانی چیزی ندیدیم ای خدا این عمرش تمام به خوبی و نیکی گذشت خدایا او را در بهترین جای بهشت با دوستانِ اوصیاء، با مولا علی (ع) محشور بفرما».

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما