مطالبه از رییس جمهور

مشهد مساوی استان؛ این نگاه باید از بین برود

🔸مشهد مساوی استان؛ این نگاه باید از بین برود
👤: مجله اینترنتی اسرار نامه/ بسیاری از مردم استان، نگاه دوگانه مسئولین را بر نمی‌تابند و از آن رنج می‌برند. حکایت امروز و دیروز نیست چندین دهه است که نگاه صفر و صد مسئولین دامن استان را گرفته است صد، مشهد مساوی با استان است و صفر مجموع شهرهای دیگر. آقایان مسئول وقتی شهرهای دیگر را می‌بینند که یا آه مردم محروم دیگر مناطق دامن آنها را گرفته و یا دوره مسئولیت آنها به سر آمده است.
علی اصغر عنابستانی بدرستی به این موضوع و مسائل مبتلابه سبزوار مطالبه گری دارد
🔹در کل شرق کشور فقط ۳۵ کیلومتر آزادراه داریم در حالی که در غرب کشور هزاران کیلومتر آزادراه وجود دارد در حوزه زیرساخت‌‌ها وضعیت استان اسف‌بار است.
🔹در مسئله راه‌آهن سال‌هاست که کریدور شرق مورد مطالبه مقام معظم رهبری است و فرصت بسیار گرانبهایی است برای توسعه کشور است اما راه‌آهن‌های خارج  و داخل استان سال‌هاست که نیمه‌کاره رها شده است.
🔹وضعیت جاده‌های اصلی و جاده‌های ترانزیتی در استان نامناسب است. رئیس جمهور باید انقلابی در حوزه زیرساخت‌های جاده‌ای استان ایجاد کنند.
🔹در حوزه آب و برق و تبیین امکانات سرمایه‌گذاری هم وضعیت خوبی نداریم و نیاز به جذب سرمایه‌گذار در حوزه صنایع بزرگ داریم.
🔹نگاه بدی اخیرا در استان وجود داشته که مشهد را مساوی استان می‌دانسته، این نگاه باید در این سفر رئیس جمهور از بین برود، استان خراسان فقط مشهد نیست، شهرهای دیگر استان نسبت به مشهد به شدت محروم هستند که باید به آنها توجه شود.
این گفتگو بر گرفته از مصاحبه علی‌اصغر عنابستانی، نماینده مردم سبزوار با #خراسان‌_آنلاین است.

کد خبرنگار: 970129

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما