نامه سرگشاده موسسه آبادانی دیار سربداران به امام جمعه محترم سبزوار و رئیس هیأت امناء این موسسه- بخش دوم

 سایت منطقه ویژه اقتصادی سبزوار دومین بخش از نامه سرگشاده به امام جمعه سبزوار را منتشر کرد:

مطالعه بخش اول ( کلیک کنید)

قسمت دوم: 

3- رئیس محترم دادگستری سبزوار در بخشی از مصاحبه مطبوعاتی اخیر خود، به ستایش توان و درایت خود در ملزم کردن موسسه به پاسخگویی پرداخت

اما،…
چنانکه مستحضر می باشید و مختصرا در سطور فوق الذکر نیز اشاره گردید، مطابق قانون ثبت شرکت ها و موسسات و همچنین طبق اساسنامه موسسه، ارائه گزارش جزئیات عملکرد، فقط به ارکان موسسه و مرجع صدور پروانه فعالیت الزامی است، که تمامی این موارد در طول همه سالهای فعالیت به صورت کامل و مبسوط و با جزئیات، به انجام رسیده است و عدم اطلاع از ابتدایی ترین چارچوب قوانین کشور جای بسی تعجب دارد؟!
چنانچه منظورشان آگاهی افکار عمومی نسبت به عملکرد موسسه بوده است، این نیز خود درقالب ارائه و معرفی پروژه ها به بهترین شکل ممکن طی مصاحبه های رسمی و ارائه گزارشات توسط مسئولین عالی رتبه شهرستان ( اعم از فرمانداران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی – ائمه جمعه و . . . ) در ادوار مختلف و مرحله به مرحله در زمان اجرای پروژه ها انجام شده است. اين گزارشات در آرشیوهای خبرگزاری های محلی و رسمی قابل جستجو و دستیابی می باشد. اين بدان معنا است که آحاد مردم شریف شهرستان آگاهی کامل دارند که این شهرستان دارای پروژه هایی زير بنايي و مهمي نظیر:

= فرودگاه بین المللی شهدای سبزوار است .
= دارای پروژه درحال انجام اتصال سبزوار به شبکه ریلی سراسری میباشد.
= دارای پروژه ی منطقه ویژه اقتصادی سبزوار – در حال تامین و ایجاد زیرساخت ها – برای ورنق بخشی به اقتصاد وصنعت و اشتغال آفرینی، در سطح ملی میباشد.
= در طول این سال ها 5 بخش تابعه سبزوار، به شهرستان ارتقاء يافته بطوريکه ده هزار نفر از نسل حاضر و بیشمار از نسل های آینده ی این منطقه، بهره مند از فواید این عملکرد میباشند و خواهند بود.
= پيگيري مجددانه و ارتقاء و بهبود اعتبارات حوزه های گوناگون دولتی در منطقه غرب خراسان، نتایج مطلوبی از مطالعات و برنامه ریزی این موسسه بصورت مشترک با متولیان حوزه هاي مربوط، برای تکمیل زیرساخت های توسعه ای بوده و می باشد.
= و . . .
با همه این اوصاف بسیار جای تعجب و البته جای تامل است که با چه هدفی، ادعای نامشخص بودن عملکرد موسسه برای مردم با رنگ و لعاب و آرایش غیر واقعی، به اذهان عمومی تلقین می گردد!
آیا با طرح این ادعاها، تخریب شخصیت افراد حاضر در مجموعه از ابتدای تاسیس (که جزء متدینین وشخصیت های انقلابی و معتمد و . . . ، میباشند) را هدف گرفته اند؟!

4- اهانت به اسم موسسه به عنوان اسمی بی مسمی:
رئیس محترم دادگستری: «اسم این موسسه اسم بی مسمایی است. موسسه آبادانی! بیایند نشان بدهند برای افکار عمومی آبادانی‌ای که در طول این حدود 27 و 28 سال برای سبزوار انجام دادند کجاست؟ این سئوالات مردم است به نمایندگی از مردم انجام می دهیم، وظیفه ذاتی‌مان هست. اسمش موسسه آبادانی است ولی برخلاف این حرف و حدیث ها هیچ آبادانی‌ای برای مردم سبزوار انجام نداده‌اند.»

علاوه بر دستاوردهايي که در بند 3 توضيح داده شد، اگر هنوز ابهامي در عملکرد آبادگري موسسه باقي است، پر واضح است که اعلام نظر در این خصوص احتمالا به تخصص وعلم و آگاهی موضوعی نیاز دارد. خوشبختانه شهرستان دارای مراکز آموزش عالی مطرح در سطح کشور از لحاظ رتبه بندی علمی است و بویژه گروه های علمی تخصصی است که بسادگی میتوان از متخصصان این موضوع در گروه های آموزشی – علمی این دانشگاه ها ، تقاضای اعلام نظر کارشناسی نمود ، که آیا اسم:

“موسسه آبادانی دیار سربداران ” با مسما میباشد یا خیر؟

و دانایان و عالمان دانند ؟!

5- ادعای دروغ :
رئیس محترم دادگستری: «در همین گزارشی که دیشب منتشر کردند، خودشان معترف هستند به تخلفات متعددی که انجام داده اند.»

بسي جاي شگفت است از کجاي گزارش مکتوب ” سه دهه پايمردي” چنين تخلفاتي استنباط شده است!؟ بدیهی است در گزارش ارائه شده از عملکرد موسسه نه تنها هیچ تخلفی مشاهده نمی شود بلکه در تایید کامل همه روندهای قانونی مي باشد که توسط موسسه طی شده و تماماً داراي مستندات ومدارک موجود در موسسه است. قابل ذکر است مستندات موجود در اين خصوص در حال حاضر بدليل پلمپ شده موسسه در دسترس روابط عمومي موسسه نمي باشد. اما هر زمان این پرونده ها مجددا در اختیار موسسه قرار بگیرد، خواهیم دید که خط به خط گزارش ارائه شده قابل دفاع و مستند است.

ادامه دارد …

روابط عمومی و بین الملل منطقه ویژه اقتصادی سبزوار

لینک خبر

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما