در محل نگارخانه امیرشاهی :

نمایشگاه خوشنویسی کلک بانو ویژه آثار بانوان خطاط سبزواری دایر شد

نمایشگاه کلک بانو، آثار خوشنویسی بانوان هنرمند خوشنویس سبزواری عصر شنبه در محل نگارخانه امیرشاهی اداره فرهنگ و ارشاد سبزوار برگزار شد.

در ابتدای این مراسم علیرضا شرافت رئیس انجمن خوشنویسان سبزوار ضمن خیرمقدم به حضار، برگزاری این نمایشگاه  را اتفاقی فرخنده و بدیع برای هنر سبزوار دانست و افزود: خوشحالیم که امروز نظار آثار هنری  بانوانی هستیم که با تلاش و ممارست و با وجود مشغله بسیار همچنان به ارتقاء هنر و فرهنگ این دیار توجه دارند.

رئیس انجمن خوشنویسان سبزوار ضمن تشکر از حمایت های محبوبه طبسی ریاست اداره ارشاد سبزوار به برگزاری جشواره خوشنویسی رضوی در سبزوار اشاره کرد و گفت: بی شک برگزاری این جشنواره در شهرستان افتخاری برای مجموعه هنری این شهر است.

در ادامه جلسه دکتر حسینی سخنران اصلی مراسم با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های گسترده بانوان در اجتماع ، تصریح کرد: هم اکنون شاهد حضور قدرتمند زنان در تمامی عرصه های اجتماعی و هنری و فرهنگی هستیم که این حضور نیاز به توجه ویژه و بسترسازی مناسب از طرف مسئولین دارد.

دیگر سخنران این مراسم محبوبه طبسی ریاست اداره ارشاد سبزورا بود که ضمن ابراز خرسندی از برپایی این  نمایشگاه توجه و حمایت از هنر بانوان را وظیفه ای برای جامعه هنری و مسئولین دانست و تصریح کرد: خوشبختانه امسال سال بسیار خوبی برای هنر خوشنویسی شهرستان است و ما شاهد اتفاقات بسیار خوبی در حیطه ی این هنر اسلامی هستیم که از آن جمله می توان به برگزاری این نمایشگاه های تخصصی خوشنویسی و همچنین میزبانی شهر سبزوار از جشنواره ملی خوشنویسی رضوی که یکی از مهم ترین همایش های ملی در عرصه ی هنر خوشنویسی است نام برد که بی گمان وقوع این اتفاقات باعث رونق و ارتقاء هنر شهرستان خواهد بود.

منبع: وبسایت جشنواره ملی خوشنویس رضوی در سبزوار

گزارش تصویری(کلیک کنید)

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

آثار رسیده به سیزدهمین جشنواره خوشنویسی رضوی در سبزوار از نظر کیفی از سطح بالایی برخوردار است

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما