بهداشت مردم سبزوار در خطر است / زباله های بیمارستانی چگونه دفع می شوند؟

یکی از شهروندان سبزواری به تازگی تصاویری از رهاسازی نا ایمن زباله های یک مرکز بهداشت و درمانی در خیابان کاشفی سبزوار را در برخی شبکه های اجتماعی منتشر کرده و ازاین بابت ابراز نگرانی کرده است.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، محمود فتح الهی که از جوانان دلسوز توسعه سبزوار است، این تصاویر را از خیابان کاشفی به عنوان یکی از پرترددترین خیابان های دیار سربداران تهیه نموده و در گروه تلگرامی سبزوارتوسعه انتشار داده است.

هرچند شاید در تصاویر زیر چندان واضح نباشد، اما در میان این زباله ها تعداد زیادی سوزن آمپول به چشم می خورد که طوری کنار خیابان ریخته شده اند که رفتگران شهرداری، کودکان بازیگوش، حیوانات یا بینوایانی که معمولا در زباله ها به دنبال روزی می گردند، به راحتی ممکن است به این سوزن ها دسترسی یافته و از این ناحیه آسیب ببینند.

پس از مشاهده این تصاویر، به نظر می رسد دانشگاه علوم پزشکی سبزوار باید نسبت به چگونگی دفع زباله های بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان نظارت بیشتری داشته باشد.

 

نظرت را بنویس
comments

بیدخوری

مشکل اصلی سبزوار عدم مدیریت منابع انسانیست که باعث شده هر ننه قمری در مدیریت های ادارات سبزوار قرار گیرد

ابوالفضل در قدمی

بازم میگم بیچاره مردم.چه ها که از دست این مسئولین بی خرد میکشند که جز به منافع خود بفکر چیزدیگه ای نیستند

برخوردار

مسلم که دنبال اینه که چگونه از دانشگاه علوم پزشکی سبزوار امتیاز جدا بکنه و به دانشگده تازه تاسیس جوین بیفزاید مثل دانشکده های دندان پزشکی و داروی که برای سبزوار پیگیری نکرد و الان مشاهده می کنیم که سر از دانشکده جوین در آورده

محمد

سلام.از صنف پزشکان که خود ازالودگی وخطرات زباله های پزشکی اگاهی دارندجای تاسف داردکه اینگونه زباله های پزشکی خود را با زباله های عادی مخلوط می کنند.جا دارد نظام پزشکی سبزوار در این خصوص مداخله نماید.

عیسی

مسلم در حال توسعه دانشگاه است اینا به ایشون چه ربط داره!!!!!!!

آگاه

توسعه دانشگاااااه!!!!!!!!!!!!!!!!! ما که دیگه خسته شدیم از بس به این رسانه های شهرمون گفتیم پیگیر کارها، انتصابات، هزینه کردها و ..... رییس و معاونت های غیربومی دانشگاه باشن. اما سیاسته دیگه ظاهرا رسانه هارو هم میتونن بخرن و .....!!!! متاسفم برای سبزوار بزرگ و مخصوصا علوم پزشکی
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما